Przetargi.pl
Dostawa maceratorów

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 00031334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maceratorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja 14 maceratorów do utylizacji jednorazowych naczyń z pulpy celulozowej, zwanych dalej „urządzeniami”. 2. Szczegółowe wymagania oraz parametry techniczne, które oferowane urządzenia muszą spełniać, zawarto w Formularzu parametrów technicznych stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2020 r. urządzeń. Zaoferowane urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz być oznakowane znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, b) instalacji, uruchomienia urządzeń oraz przeszkolenia min. 10 osób z personelu Zamawiającego w zakresie ich obsługi i racjonalnej eksploatacji, c) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych urządzenia, d) udzielenia okresu gwarancji na dostarczone urządzenia zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 24 miesięcy, licząc od dnia przekazania urządzeń do eksploatacji. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie urządzenia poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii urządzenia do 24 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 5 dni, licząc od momentu podjęcia naprawy (reakcji serwisu). Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu, e) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych urządzeń, f) przekazania urządzeń na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w wysokości 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych; należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 1294/20. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. Wadium w formie innej niż w pieniądzu, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. w oryginale dokumentu wadialnego, przy czym dokument wystawiony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, należy złożyć jako załącznik w sposób określony w pkt VI.8. SIWZ – z dopiskiem „Wadium – ZP 1294/20” lub wraz z ofertą, a dokument wystawiony w formie pisemnej, należy zdeponować w kopercie opisanej „Wadium – ZP 1294/20”, w Pokoju nr 9 w Budynku H -Administracja/Dyrekcja. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów) lub z treści poręczenia lub gwarancji musi wynikać, że obejmują one wszystkich członków konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli (np. KRS, CEiDG), 4) upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3), 5) inne dokumenty i oświadczenia Wykonawcy (np. stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, potwierdzające reprezentację Wykonawcy i innych podmiotów, itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną