Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Ligi Polskiej 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6574290
- Data zamieszczenia: 2023-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki
Ligi Polskiej 8
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6574290
REGON: 871219178 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa łóżek wielofunkcyjnych i aparatu USG dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie Nr 1: łóżka wielofunkcyjne elektryczne – 20 szt.2. Specyfikacje cenową określa Załącznik Nr 2/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty na etapie jej składania.2.1. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych dla oferowanego przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty na etapie jej składania.1. Zadanie Nr 2: aparat ultrasonograficzny cyfrowy - 1 szt.2. Specyfikacje cenową określa Załącznik Nr 2/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty na etapie jej składania.2.1. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych dla oferowanego przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty na etapie jej składania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy Pzp, Zamawiający ustala warunki w zakresie:1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowy środek dowodowy potwierdzający spełnienie warunku w tym zakresie tj.:a) wykaz minimum 2 dostaw wykonanych w zakresie wyrobów medycznych o wartości minimum dla poszczególnych zadań:- Zadanie Nr 1 – 125.000,00 zł brutto,- Zadanie Nr 2 – 55.000,00 zł brutto,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania zadań musi wykazać się wykonaną minimum 1 dostawą dla każdego z zadań których dotyczy jego oferta o wartości nie niższej niż wartość dostaw wymagana dla tych zadań lub minimum 1 dostawą o wartości łącznej dla zadań, których dotyczy jego oferta o wartości dostaw nie niższej niż suma wartości wymagana dla tych zadań, przy czym jeśli dostawy w ramach danego zamówienia dotyczą różnego rodzaju dostaw, wykaz oraz załączone dowody określające czy te dostawy zostały wykonane, powinien określać wartość dostaw danego rodzaju odpowiednio do wymagań SWZ określonych powyżej, w sposób umożliwiający stwierdzenie spełnienia niniejszego warunku odpowiednio do wymagań określonych dla danego zadania.W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.Wykaz dostaw przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.2. Wykonawca może w celu potw. spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach tech. lub zawod. lub sytuacji fin. lubekon. podmiotów udost. zasoby, niezależnie od charakteru pr. łączących go z nimi stosunków pr.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udost. zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, takżeoświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – Łóżko rehabilitacyjne z materacem – 11 sztuk
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – Łóżko rehabilitacyjne z materacem – 11 sztuk
Dodano: 2023-12-10 - dostawa łóżek, materacy przeciwodleżynowych, pulsoksymetrów dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu
Dodano: 2022-11-25 - dostawa łóżek, materacy przeciwodleżynowych, pulsoksymetrów dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu
Dodano: 2022-09-29 - DOSTAWĘ ŁÓŻEK SZPITALNYCH, LAMPY ZABIEGOWEJ DLA SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA
Dodano: 2020-04-03 - Dostawa łózek szpitalnych, szafek
Dodano: 2020-03-04 - Dostawa łóżek wielofunkcyjnych elektrycznych z opcją transportową
Dodano: 2020-02-18 - Dostawa łóżek szpitalnych z materacami oraz szafek przyłóżkowych
Dodano: 2018-08-28 - wyposażenie sal nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej (sNWM) w aparaturę i sprzęt medyczny
Dodano: 2017-10-23