Przetargi.pl
Dostawa łóżek szpitalnych z wyposażeniem na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – Pawilon nr 5 - Numer sprawy EP/15/2018

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kasprzaka 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
    REGON: 011035381
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa łóżek szpitalnych z wyposażeniem na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – Pawilon nr 5 - Numer sprawy EP/15/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych z wyposażeniem na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – Pawilon nr 5, zgodnie z załącznikiem numer 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wspólny słownik zamówień (kod CPV): 33.19.21.20-9 – łóżka szpitalne. 4. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 5. Ogólny zakres zadań związanych z dostawą sprzętu: 1) dostawy sprzętu wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, 2) montażu sprzętu 3) uruchomienia sprzętu, 4) szkolenia użytkowników w zakresie obsługi sprzętu 5) szkolenie dwóch pracowników Działu Technicznego w zakresie przeglądów konserwacyjnych , pogwarancyjnych. 6) co najmniej jednego dodatkowego szkolenia pracowników, w terminie późniejszym, jeżeli wystąpi taka konieczność i zostanie ona zgłoszona Wykonawcy przez Zamawiającego. 7) Zapewnienia serwisu gwarancyjnego na warunkach wskazanych w umowie. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2018), zgodny z wyspecyfikowanym, kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia, o ile są prawem wymagane. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność warunków oferowanych z wymaganymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Niespełnienie przez oferowany sprzęt któregokolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników oddziału, w którym umieszczony będzie przedmiot zamówienia w zakresie obsługi całego wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy. Szkolenia muszą być potwierdzone protokołem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192120-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, - uzupełniany przez Wykonawcę określający parametry oferowanego sprzętu stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. W przypadku jego nie złożenia lub nie podania wymaganych danych oferta podlega odrzuceniu. 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 5) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ ( jeżeli dotyczy) 6) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, 7) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach