Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. Małachowskiego 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7637636 , fax. (032) 2651430
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Małachowskiego 12 12
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. (032) 7637636, fax. (032) 2651430
REGON: 27820930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa łóżek szpitalnych i ortopedycznych wraz z wyposażeniem do PZZOZ. Nr referencyjny: 27/PN/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa łóżek szpitalnych i ortopedycznych wraz z wyposażeniem do PZZOZ w ilości 28 szt. - zestawów. Miejsce dostawy: Szpital PZZOZ, 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; - złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w części VIII SIWZ. oraz spełniają wymóg, iż: - wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części V SIWZ; - zaoferują przedmiot zamówienia posiadający ważne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim i odpowiadający określonym normom oraz spełniający wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Zał. nr 2 (str. 1 ÷ 2) do SIWZ; - zapewnią okres gwarancji min. 24 miesiące na oferowany przedmiot zamówienia; - przeprowadzą bezpłatne przeglądy sprzętu wskazanego w Zał. nr 2 do SIWZ w okresie gwarancji zgodnie z instrukcją obsługi producenta. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części VIII SIWZ: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 4 do SIWZ; - wypełnione załączniki do SIWZ; - dokumenty / oświadczenia, o których mowa części VIII SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujący dokument: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - opisów parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia w formie folderów, katalogów producenta; - świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych, tj. deklaracja zgodności CE producenta lub wpis /potwierdzenie zgłoszenia oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną