Szpital Powiatowy w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Topolowa 16
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6247777, 6247034 , fax. 032 6239428, 6247032
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
ul. Topolowa 16 16
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 032 6247777, 6247034, fax. 032 6239428, 6247032
REGON: 00031010800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Powiatowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa łóżek i materacy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa łóżek i materacy p.1 - Łóżka do intensywnej terapii 6szt p.2 - Łóżka rehabilitacyjne z materacem 22szt p.3 - Materace przeciwodleżynowe 21szt p.4 - Materace gąbkowe 10szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. 2-5 - do oferty należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Poręczenia, gwarancje, o których mowa wyżej muszą być ważne przez okres związania z ofertą tzn. 30 dni od daty otwarcia ofert. 2. Wadium należy wnieść w wysokości: Pakiet 1- 1000 zł Pakiet 2 - 500 zł Pakiet 3 - 200 zł Pakiet 4 - 50 zł Razem - 1750 zł w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:00. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Pekao S.A. 38 1240 4748 1111 0000 4877 1892.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń stanowiących ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Kosztorys szczegółowy (wycenione pakiety) oraz uzupełniony AIT. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie (art.22 i 24 ustawy PZP) 5. Dowód wniesienia wadium. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem co najmniej jednego zamówienia dotyczącego dostawy łóżek / materacy o wartości co najmniej 50% wartości brutto oferty; 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: a) Firmowe materiały informacyjne (w języku polskim) lub oświadczenie producenta/autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów; b) Dokumenty dopuszczające urządzenie do użytkowania na terenie Polski i UE - certyfikat CE(deklaracja zgodności), wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub oświadczenie z uzasadnieniem, że dane urządzenie nie podlega obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych. 9. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżek szpitalnych
Dodano: 2016-02-05 - Sprzedaż wraz z dostarczeniem łóżek medycznych w liczbie 137 sztuk, łóżek medycznych elektrycznych w liczbie 8 sztuk, szafek przyłóżkowych w liczbie 145 sztuk
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2014-10-01 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2014-06-17 - dostawa łóżek specjalistycznych oraz materacy przeciwodleżynowych-A.ZP-271-19/13
Dodano: 2013-09-25 - Dostawa łóżeczek dla noworodków w systemie ,rooming in, (3szt) wraz z podgrzewanymi materacami (3szt) oraz pulsoksymetrem (3szt) w ramach projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie-przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Nr DZP/CM/242/3-25/ZP/12
Dodano: 2012-03-23 - Dostawa mebli oraz sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Szczyrzycu w ramach projektu pn.: Przebudowa budynku starego szpitala na Dom Pomocy Społecznej w Szczyrzycu
Dodano: 2011-09-27 - dostawa łóżek rehabilitacyjnych z wyposażeniem (łącznie 14 sztuk) w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-00 z dnia 19.05.2010r.)
Dodano: 2011-08-19 - Zakup części pierwszego wyposażenia dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno-Położniczego - wyposażenie techniczne.
Dodano: 2011-07-13 - Urządzenia medyczne
Dodano: 2011-06-24