Przetargi.pl
Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły

Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Jaroszowiec, Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
    Kolejowa 1 a
    32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
    REGON: 29421400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1. NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO "Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły” II.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA – dostawa II.3. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. II.4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa wyrobów medycznych do siedziby zamawiającego tj: 60 szt. łóżek szpitalnych w zakresie dwóch części (pakietów) dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły. II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry techniczno – eksploatacyjne dla przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 1A i Załączniku nr 1B- Specyfikacja techniczna do niniejszej SIWZ. II.4.3. II.4.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zakup wraz z dostawą na wskazane miejsce, na koszt i ryzyko Wykonawcy fabrycznie nowych łóżek szpitalnych, ich montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego oraz pełne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i jego użytkowania – potwierdzone stosownym dokumentem. Szkolenie należy przewidzieć w jednym , dwóch lub 3 terminach w zależności od potrzeb Zamawiającego , po wcześniejszym uzgodnieniu terminu szkolenia i ilości osób. 2) wraz z dostawą należy dostarczyć w języku polskim dokumentację przedmiotu zamówienia, w tym instrukcję obsługi, gwarancję jakości i rękojmi, dokumentację techniczną oraz pozostałą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie wraz ze Świadectwem CE zgodności wyrobu z regulacjami UE, 3) zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnych corocznych przeglądów oraz zagwarantowania dostępności części zamiennych w okresie 10 lat, II.4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiotowe zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. II.4.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 2 części. Za część należy rozumieć Zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub obydwu części. II.4.7. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) – ZADANIE 1 - Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją w ilości 50 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, 2) – ZADANIE 2 - Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją. Dodatkowo funkcja Trendelenburga i anty -Trendelenburga - w ilości 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ, II.4.8. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dany pakiet wg podziału powyżej. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. II.4.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi: ZADANIE CZĘŚCIOWE OPIS ZADANIE 1 Przedmiot zamówienia: Łóżko szpitalne czterosegmentowe szt.50, Wspólny Słownik Zamówień: CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne CPV 33.19.21.20-9 Łóżka Szpitalne 33.19.21.30-2 Łóżka z Silnikiem, Opis: Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją, (wymagania wg Opisu Specyfikacji technicznej – Załącznik nr 1A do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin wykonania: 70 dni od podpisania umowy. Kryteria oceny ofert: Cena -60 %, Termin realizacji – 10% Okres gwarancji - 30% ZADANIE 2 Przedmiot zamówienia: Łóżko szpitalne czterosegmentowe szt.10, Wspólny Słownik Zamówień: CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne CPV 33.19.21.20-9 Łóżka Szpitalne 33.19.21.30-2 Łóżka z Silnikiem, Opis: Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją. Dodatkowo funkcja Trendelenburga i anty -Trendelenburga sterowane za pomocą pilota elektycznego (wymagania wg Opisu Specyfikacji technicznej – Załącznik nr 1B do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin wykonania: 70 dni od podpisania umowy. Kryteria oceny ofert: Cena -60 %, Termin realizacji – 10% Okres gwarancji - 30% II.4.10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od daty odbioru przez Zamawiającego (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale - Kryteria oraz zasady oceny ofert). II.4.11.W okresie gwarancji Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich awarii, usterek i wad, jakie będą zawarte w przedmiocie umowy, lub dostarczenia rzeczy wolnych od wad, w terminie nie dłuższym niż 7 kalendarzowych od dnia ich zgłoszenia. Wykonawca przystąpi do usuwania usterek, awarii lub wad w ciągu 24 godzin licząc od momentu, kiedy Wykonawca otrzyma zgłoszenie z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Serwis urządzeń medycznych musi być realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności, zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych. W związku z powyższym Wykonawca przy dostawie załączy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych. II.4.12.Wskazanie ewentualne przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub źródła pochodzenia określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu dookreślenia przedmiotu zamówienia. II.4.13. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jaki charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. II.4.14. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. II.4.15. Opis oferowanego urządzenia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać , że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego urządzenia medycznego wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w zestawieniu wymaganych minimalnych parametrów techniczno-użytkowych. II.4.16.Zamawiajacy ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów techniczno użytkowych we wszystkich dostępnych źródłach , w tym, również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT III.3. - III.6. III.7.1. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3. W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach