Gmina Stepnica ogłasza przetarg
- Adres: 72-112 Stepnica, ul. Kościuszki 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4188521 , fax. 091 4188580
- Data zamieszczenia: 2013-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stepnica
ul. Kościuszki 4 4
72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4188521, fax. 091 4188580
REGON: 81168433800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa łodzi ratowniczej na potrzeby OSP w Stepnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres Przedmiotem zamówienia jest dostawa łodzi ratowniczej hybrydowej o długości min. 605 cm z zamontowanym silnikiem, osprzętem i wyposażeniem oraz przyczepą podłodziową. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia opisano w załączniku nr 1 do siwz, który wypełniony należy załączyć do oferty.Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Szczecinie oraz Komendy Głównej PSP w Warszawie. Uwaga: Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji muszą być fabrycznie nowe oraz być wyprodukowane w 2013 r. Wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi w j. polskim. Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu:- karty gwarancyjne,- instrukcję obsługi i użytkowania (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą m.in.:- warunki magazynowania, - informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji,- procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu, w przypadku awarii. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu dostawy powinny być kompletne pod względem celu, do którego są przeznaczone (m.in.: niezbędnego wyposażenia). Zamawiający wymaga również:- min. 24 miesięczną gwarancję dla całej dostawy objętej przedmiotem zamówienia,- opiekę techniczną na czas minimum objęty okresem gwarancji,- min. 10 letniego czasu serwisu prowadzonego przez wykonawcę (producenta lub inny podmiot) po okresie gwarancji na podstawie indywidualnych zleceń użytkownika,- zapewnienie min. 1 punktu serwisowego na terenie Polski.Realizacja zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zakłada następujący proces realizacji zamówienia:- w terminie 2 tygodni od podpisania umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji informacje techniczne dotyczące szczegółów produkowanej łodzi oraz szczegółowy wykaz proponowanych do zamontowania urządzeń i sprzętu oraz planowanego ich rozmieszczenia,- zamawiający w terminie 4 dni od przekazania dokona szczegółowej analizy projektów (pod kątem zgodności z wymaganiami postawionymi w siwz oraz warunkami oferty), - wykonawca przystąpi do budowy/zabudowy po otrzymaniu od zamawiającego pisemnej akceptacji przedstawionych projektów, - kompletny montaż przez wykonawcę zamawianych łodzi,-odbiór(inspekcja) techniczno-jakościowy(a),- szkolenia,- odbiór końcowy połączony z próbą wodną (faktyczny).Odbiór przedmiotu umowy (realizacja dostaw) Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w siedzibie użytkownika oraz na akwenie wodnym wskazanym przez użytkownika. Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru sprzętu oraz jego dostarczeniem do użytkowników ponosi wykonawca. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 345214009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.700,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, na rachunek bankowy PKO O/GOLENIÓW 65 1020 4812 0000 0502 0007 7420, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), - wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert w osobnej kopercie opisanej jak do przetargu z dopiskiem wadium, w sekretariacie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stepnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną