Przetargi.pl
Dostawa łodzi ratowniczej na potrzeby OSP w Stepnicy

Gmina Stepnica ogłasza przetarg

  • Adres: 72-112 Stepnica, ul. Kościuszki 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4188521 , fax. 091 4188580
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stepnica
    ul. Kościuszki 4 4
    72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4188521, fax. 091 4188580
    REGON: 81168433800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa łodzi ratowniczej na potrzeby OSP w Stepnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres Przedmiotem zamówienia jest dostawa łodzi ratowniczej hybrydowej o długości min. 605 cm z zamontowanym silnikiem, osprzętem i wyposażeniem oraz przyczepą podłodziową. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia opisano w załączniku nr 1 do siwz, który wypełniony należy załączyć do oferty.Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Szczecinie oraz Komendy Głównej PSP w Warszawie. Uwaga: Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji muszą być fabrycznie nowe oraz być wyprodukowane w 2013 r. Wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi w j. polskim. Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu:- karty gwarancyjne,- instrukcję obsługi i użytkowania (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą m.in.:- warunki magazynowania, - informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji,- procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu, w przypadku awarii. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu dostawy powinny być kompletne pod względem celu, do którego są przeznaczone (m.in.: niezbędnego wyposażenia). Zamawiający wymaga również:- min. 24 miesięczną gwarancję dla całej dostawy objętej przedmiotem zamówienia,- opiekę techniczną na czas minimum objęty okresem gwarancji,- min. 10 letniego czasu serwisu prowadzonego przez wykonawcę (producenta lub inny podmiot) po okresie gwarancji na podstawie indywidualnych zleceń użytkownika,- zapewnienie min. 1 punktu serwisowego na terenie Polski.Realizacja zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zakłada następujący proces realizacji zamówienia:- w terminie 2 tygodni od podpisania umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji informacje techniczne dotyczące szczegółów produkowanej łodzi oraz szczegółowy wykaz proponowanych do zamontowania urządzeń i sprzętu oraz planowanego ich rozmieszczenia,- zamawiający w terminie 4 dni od przekazania dokona szczegółowej analizy projektów (pod kątem zgodności z wymaganiami postawionymi w siwz oraz warunkami oferty), - wykonawca przystąpi do budowy/zabudowy po otrzymaniu od zamawiającego pisemnej akceptacji przedstawionych projektów, - kompletny montaż przez wykonawcę zamawianych łodzi,-odbiór(inspekcja) techniczno-jakościowy(a),- szkolenia,- odbiór końcowy połączony z próbą wodną (faktyczny).Odbiór przedmiotu umowy (realizacja dostaw) Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w siedzibie użytkownika oraz na akwenie wodnym wskazanym przez użytkownika. Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru sprzętu oraz jego dostarczeniem do użytkowników ponosi wykonawca. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 345214009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.700,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, na rachunek bankowy PKO O/GOLENIÓW 65 1020 4812 0000 0502 0007 7420, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), - wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert w osobnej kopercie opisanej jak do przetargu z dopiskiem wadium, w sekretariacie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stepnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach