Przetargi.pl
Dostawa łodzi patrolowo-inspekcyjnej dla potrzeb Kapitanatu Portu Szczecin.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2010-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa łodzi patrolowo-inspekcyjnej dla potrzeb Kapitanatu Portu Szczecin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. CHARAKTERYSTYKA JEDNOSKI I WYMAGANIA JAKIE POWINNA SPEŁNIAĆ: Łódź patrolowo - inspekcyjna na wodach otwartych, wewnętrznych oraz w portach i przystaniach morskich - długość całkowita : min. 10 m - szerokość całkowita : 3m - 4m - szerokość kabiny w najszerszym miejscu min. 1,78 m - zanurzenie projektowe : 0,5 - 0,7 m - minimalna Ilość osób : 8 - prędkość marszowa powyżej 20 węzłów - masa łodzi : 2,8 - 4,5 T, bez paliwa i wody - moc napędu głównego: powyżej 300 KM - zbiornik paliwa min. 500 dm3-zbiornik wody słodkiej pozwalający na zapas 1doby / 2 osoby 2. REJON ŻEGLUGI I AUTONOMICZNOŚĆ: Rejon żeglugi III, czyli do 20 Mm od brzegu, autonomiczność pływania do 200 Mm, autonomiczność pracy załogi do 1 dnia. 3. KADŁUB : - kadłub sztywny o przekroju głębokiego V - aluminiowy przystosowany do żeglugi po pokruszonym lodzie lub laminat poliestrowo-szklany LPS na bazie żywic o podwyższonej wytrzymałości na osmozę UV oraz warunki atmosferyczne przystosowany do żeglugi po pokruszonym lodzie. - tuba wypełniona pianką wypornościową lub tuba pneumatyczna wykonana z tkaniny gumowanej Hypalon 1670 Dtex lub równoważnej, minimum 7 niezależnych komór wyposażonych w zawory napełniające I nadmiarowe. Tuby wyposażone w liny relingowe (zewnętrzne i wewnętrzne) - łaty antypoślizgowe wzmocnione , w rejonach zwiększonego ruchu - odbojnica - miejsca wzmocnione z uszami transportowymi do podnoszenia łodzi i jej holowania - w przypadku łodzi z laminatu - krawędź natarcia wzmocniona metalową listwą - w kadłubie pomieszczenie na akumulatory żelowe oświetleniowo-nawigacyjne oraz akumulatory żelowe rozruchowe silnika. 4. STATECZNOSĆ I NIEZATAPIALNOŚĆ: Przy sile wiatru 6°B i stanie morza do 4°B. 5. NAPĘD: - jednostka wyposażona w silnik diesla stacjonarny powyżej 300 KM (HIGH-SPEED), pozwalający na osiągnięcie prędkości marszowe powyżej 20 węzłów - przekładnia typu Z Parametry silnika: Moc: powyżej 300 KM Ilość cylindrów: 6 Waga maksymalnie 600 kg Chłodzenie: obieg zamknięty Turbosprężarka Sterowanie manetka Panel sterowniczy w sterówce z oświetleniem Warunki pracy : silnik główny przystosowany do eksploatacji w strefie klimatu umiarkowanego przy zachowaniu temperatury w siłowni od 5 do 45°C. 6. ZAŁOGA: Załoga maksymalnie 2 osobowa + minimalnie 6 pasażerów 7. STERÓWKA: - sterówka zamknięta wykonana z aluminium lub laminatu poliestrowo- szklanego LPS, - długość kabiny w części sternika minimalnie 3250 mm, mierząc w PS od dolnej krawędzi okna przedniego do skrzydła drzwi wejściowych, - okno/okna przednie - wykonane ze szkła warstwowego z wycieraczką oraz spryskiwaczami, odpowiednio pochylone w celu ułatwienia spływu wody, - dwa okna boczne przesuwne wykonane z tworzywa sztucznego lub szkła Hartowanego, - widoczność 360 °, - drzwi nadbudówki strugo-szczelne na rufie jednostki, - wyposażenie kabiny w fotele amortyzowane powietrzem szt.2, dla reszty załogi wygodne miejsca siedzące - fotele lub ławki, - kabina powinna posiadać zamykaną wydzieloną część socjalną, - oświetlenie kabiny, - gniazda instalacji 230V i 12V (instalacja 230 V będzie używana podczas postoju), - maszt nawigacyjny ze stali nierdzewnej montowany na dachu kabiny podstawa pod radar, podstawy do lamp i znaków dziennych, - poręcze zewnętrzne na nadbudówce : przy drzwiach oraz wzdłuż nadbudówki - ogrzewanie niezależnie od pracy silników z nadmuchem na przednią szybę, - wygłuszenie nadbudówki, - podłoga (sztuczny teak) + dywaniki. 8. WYPOSAŻENIE POKLADOWE. INSTALACJE I OSPRZĘT NAPĘDU: 8.1 INSTALACJA ELEKTRYCZNA: - podwójny system ładownia akumulatorów, - akumulator rozruchowy żelowy, - akumulator roboczy żelowy, - instalacja 230V i 12V, - prostownik umożliwiający podłączenie jednostki do zasilania z lądu, - kabel zasilania z lądu 25 m, - wyłącznik główny zasilania z gniazdem podłączeniowym, - gniazda hermetyczne na zewnątrz nadbudówki 230 V. 8.2 WYPOSAŻENIE POKŁADOWE I RATUNKOWE - pachoły cumownicze i knagi: rufa, śródokręcie, dziób po obu burtach, - kotwica ok.15 kg z dziobową rolką do spuszczania i wyciągania kotwicy, - liny cumownicze holownicze kotwiczne propylenowe PA12 dł.50m szt.4, - pokład i dach nadbudówki z przeciw-ślizgami, wyposażony w odpływy - bosak w uchwycie, - wiosła pagaje 2 szt. w uchwycie, - wyposażenie P.POŻ (co najmniej gaśnica i koc gaśniczy w uchwytach), - flagsztok, - instalacja zenzowa: ręczna oraz pracująca w automacie, - wskaźnik z czujnikiem poziomu paliwa, - zbiornik paliwa min 500dm3, - 50 mm wlew paliwa, - zegar, - latarka wodoodporna, - barometr, - dryfkotwa z liną, - szperacz ręczny, - koła ratunkowe z life linką w uchwytach szt.2, - kamizelki ratunkowe 8 szt., - reflektor radarowy, - apteczka, - koce termiczne 3 szt,. - gwizdek, - pirotechnika, - pompa do uzupełniania powietrza tub pneumatycznych nożna. Wykonawca wyposaży łódź w wyposażenie ratunkowe niezbędne do uzyskania Karty Bezpieczeństwa na deklarowany rejon żeglugi łodzi. 9. WYPOSAŻENIE NAWIGACYJNE I ŁĄCZNOSCIOWE - radar min 2kW z anteną, - system automatycznej identyfikacji AIS GPS, - mapa elektroniczna portu Szczecin i Zalewu Szczecińskiego możliwością uaktualnienia, - sonda głębokości, - radiotelefon VHF DSC klasa D z uznaniem PRS pracujący w morskim paśmie VHF - szt.1 (dostawca zobowiązany będzie dokonać zaprogramowania kanałów łączności, numeru identyfikacyjnego MMSI , oraz mocy wyjściowej nadajnika), - reflektor radarowy z certyfikatem dopuszczenia, - kompas magnetyczny śr. 100 mm, - belka świetlna oraz urządzenie rozgłośni, - światła nawigacyjne boczne i topowe, - wiatromierz, - przechyłomierz, - róg mgłowy, - stoper. 10. KOLORYSTYKA JEDNOSTKI - nadbudówka : biała, - dach nadbudówki : biały, - kadłub i pokład : ciemnoniebieski, - tuby powietrzne : niebieskie Blue Ocean wzdłuż burt całej jednostki z dodatkową ochroną typu rybia łuska, pokrytą dodatkową warstwą materiału i odbojnicą. 11. WYPOSAŻENIE DODATKOWE - komplet zawiesi do podejmowania jednostki z wody (wymagane atestowania), - kompletne łoże do przechowywania jednostki na lądzie w okresie zimowym, - pokrowiec na całą jednostkę. 12. WYMAGANE DOKUMENTY Całość budowy należy przeprowadzić w oparciu o uznane materiały przez PRS oraz pod nadzorem tegoż Towarzystwa klasyfikacyjnego. Zatwierdzenie kompletnej dokumentacji w PRS. Klasyfikator PRS za nadzór nad budową ww. jednostki, wystawi fakturę, której koszty pokryje Zamawiający. 13. ZAKRES I WYMAGANIA PODCZAS WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich materiałów i części oraz gotowych produktów . Wycena Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie niezbędne technologicznie prace związane z wykonaniem poszczególnych pozycji powyższej specyfikacji dostawy oraz przeprowadzenie prac utylizacji odpadów szkodliwych dla środowiska naturalnego. Przeprowadzenie prób na wodzie w miejscu wskazanym przez Wykonawcę Dostawa i rozładunek łodzi i łoża przez Wykonawcę na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie, ul. Światowida 16 c, 70-727 Szczecin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 355113002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną