Przetargi.pl
Dostawa licencji systemu informacji prawnej oraz aktualizacji w okresie obowiązywania umowy na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie

Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-898 Warszawa, al. "Solidarności"
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4404212 , fax. 22 4405042
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
    al. "Solidarności" 127
    00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4404212, fax. 22 4405042
    REGON: 00032469400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warszawa.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądy i Trybunały

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji systemu informacji prawnej oraz aktualizacji w okresie obowiązywania umowy na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji systemu informacji prawnej oraz aktualizacji w okresie obowiązywania umowy na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym opisano sposób, formę dostarczenia licencji, o których mowa w pkt 3. 3) Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: a) część nr I – dostawa licencji systemu informacji prawnej w wersji sieciowej dostarczonych w postaci on-line bez limitu dostępu oraz aktualizacji treści systemu w okresie obowiązywania umowy - 3 sztuki, b) część nr II: - dostawa licencji systemu informacji prawnej w wersji jednostanowiskowej CD/DVD oraz aktualizacji treści systemu w okresie obowiązywania umowy - 200 sztuk, - dostawa licencji systemu informacji prawnej w wersji jednostanowiskowej CD/DVD oraz aktualizacji treści systemu w okresie obowiązywania umowy - do 120 sztuk w ramach prawa opcji, c) część nr III - dostawa licencji systemu informacji prawnej w wersji on-line z jednoczesnym dostępem dla 50 użytkowników oraz aktualizacji treści systemu w okresie obowiązywania umowy - 1 sztuka. 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub kilka części. 9) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 10-12. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. 10) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 11) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert Niewniesienie wadium w tym terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 2. Wadium ustala się w wysokości: 1) części nr I: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2) części nr II: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100), 3) części nr III: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2 W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której należą inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W związku z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. w związku z brakiem określenia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie wymaga złożenia przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach