Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z. ogłasza przetarg
- Adres: 50-525 Wrocław, Joannitów
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 795 70 27, , fax. 71 795 70 25
- Data zamieszczenia: 2019-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z.
Joannitów 10/12
50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 795 70 27, , fax. 71 795 70 25
REGON: 10687093000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olk.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji RIS i infrastruktury technicznej w ramach realizacji projektu nr RPEDS.06.02.00-02-0065/16 PT. „Wdrożenie standardów opieki koordynowanej w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu”. Część III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji RIS i infrastruktury technicznej, urządzeń infrastruktury sieciowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem, które zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 2, nr 2a, nr 2b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona należytą formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000, 00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. dnia 25.03.2019r. godz. 10:00 1. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) lub poręczeniach określonych w art. 45 ust. 6 PZP, 5) przelewem na rachunek Zamawiającego - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 25.03.2019r. do godz. 10:00 pod rygorem odrzucenia oferty Nr Rachunku Bankowego 53 1130 1033 0018 7993 1620 0007 z zaznaczeniem: ,,Wadium - znak sprawy: 3/OLK/2019”. 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczeniach , gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) Kwotę gwarancji; 4) Termin ważności gwarancji; 5) Zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie lub bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), 6) Oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie 3. Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. 2016 poz. 1988 ze zm.) – nie wymagający podpisu ani stempla). 4.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN UWAGA! Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i/lub w błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 89 ust. 1 pkt. 7b PZP. 5. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru – należy złożyć wraz z ofertą. 2) Wypełnione Zestawienie asortymentowo-cenowe stanowiące należy złożyć wraz z ofertą (wypełnionym bez wyjątku formularzem Załącznik nr 2 do SIWZ ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Zaleca się dołączyć zaakceptowany wzór umowy. 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy wydanych przez podmioty niezależne które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 PZP . 5) Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy wydanych przez podmioty niezależne np. Ekspertyz Rzeczoznawczych, które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 PZP . 6) Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub/i załączenie stosownych dokumentów/oświadczeń na tę okoliczność w przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - należy złożyć wraz z ofertą. 7) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy) – należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup dedykowanych urządzeń sieciowych do obsługi sieci PIONIER
Dodano: 2023-10-24 - Dostarczenie sprzętu i wszystkich niezbędnych elementów systemu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa kontrolera Wi-Fi, przełącznika sieciowego z zasilaniem PoE oraz punktów dostępowych sieci Wi-Fi wraz z montażem, konfiguracją i dokumentacją powdrożeniową w związku z realizacją projektu
Dodano: 2023-07-03 - URZĄDZENIA INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ
Dodano: 2023-02-22 - Zakup sprzętu oraz usług szkoleniowych w ramach programu „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Lubań
Dodano: 2023-02-13 - Zakup sprzętu oraz usług szkoleniowych w ramach programu „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Lubań
Dodano: 2022-12-19 - Zakup sprzętu oraz usług szkoleniowych w ramach programu „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Lubań
Dodano: 2022-12-06 - Zakup oraz wdrożenie przełączników sieciowych LAN wraz z programowaniem dostępowym i elementami składowymi sieci
Dodano: 2022-11-29 - Dostawa urządzeń Fortigate lub równoważnych oraz aktualizacja licencji Enova 365 na okres 1 roku
Dodano: 2022-11-25 - Zakup oraz wdrożenie przełączników sieciowych LAN wraz z programowaniem dostępowym i elementami składowymi sieci
Dodano: 2022-10-23