Przetargi.pl
Dostawa licencji oprogramowania do zarządzania tożsamością (ang. Identity Management - IDM) wraz z instalacją

Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-805 Warszawa, Chmielna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 102 21 71, 22 102 21 70 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
    Chmielna 132/134
    00-805 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. + 48 102 21 71, 22 102 21 70, fax. -
    REGON: 36476052000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji oprogramowania do zarządzania tożsamością (ang. Identity Management - IDM) wraz z instalacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oraz instalacja oprogramowania do zarządzania tożsamością (ang. Identity Manegement – IDM), tj.: a. Dostawa 300 szt. licencji wieczystych dla 300 użytkowników (jedna licencja na jednego użytkownika) oraz dostawa oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania procesów zarządzania tożsamością (ang. Identity Management - IDM), zapewniającego obsługę 300 tożsamości (użytkowników), z możliwością późniejszej rozbudowy; b. Podstawowa instalacja (oprogramowania i licencji), w modelu zapewniającym działanie w infrastrukturze Zamawiającego; c. Gwarancja oraz wsparcie producenta przez okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru podstawowej instalacji (oprogramowanie i licencje), przy czym czas usunięcia awarii nie może być dłuższy niż 3 dni robocze; d. Usługa wsparcia technicznego dla podstawowej instalacji (oprogramowania i licencji) świadczona przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, w ilości 15 osobo-dni (MANDAY – MD) przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru podstawowej instalacji, obejmująca m.in. i. integrację ze źródłami danych, ii. konfigurację użytkowników iii. Implementację procesów biznesowych dotyczących zarządzania tożsamością. e. osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji usług związanych z przedmiotem zamówienia muszą posiadać certyfikat producenta oprogramowania potwierdzający ich kompetencje w tym zakresie. UWAGA! Pod pojęciem MD należy rozumieć 8 godzin zegarowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie musi pochodzić z legalnych źródeł oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np.: oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr konta Zamawiającego 73 1130 1017 0020 1494 9720 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr AKMF/DZA/PZP/13/2020”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 2)-5) do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z Formularzem zgodności z wymaganiami Zamawiającego, której wzór stanowi załącznik nr 1 do Formularza Oferty. UWAGA! 1) Formularz zgodności z wymaganiami Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą, gdyż stanowi on integralną część Formularza Oferty i nie podlega on uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Brak złożenia niniejszego dokumentu wraz z Formularzem Oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Zamawiający zwraca uwagę, że wszystkie pola w kolumnie „Spełnia [TAK/NIE]” dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 1) powyżej, muszą zostać uzupełnione. Brak kompletnego uzupełnienia kolumny „Spełnia [TAK/NIE]” będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia w odniesieniu do Podwykonawców. 2) dowód wniesienia wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomo¬cnictwo do dokonania tej czynności, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy, 5) wyjaśnienia dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca składa wraz z ofertą informacje / dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczy każdego z Wykonawców. 6. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach