Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
- Data zamieszczenia: 2014-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190 190
00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
REGON: 01251326200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nabycie licencji oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych SYMANTEC NETBACKUP PLATFORM BASE COMPLETE EDITION 7.6 XPLAT 1 FRONT END TB STD LIC GOV lub nowszych licencjonowanych w trybie pojemnościowym nie mniejszym niż 10TB wraz ze wsparciem producenta lub oprogramowania równoważnego wraz ze wsparciem producent oraz wdrożeniem - o pojemności min. 10TB. Licencje są licencjami niewyłącznymi i udzielone są bezterminowo. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do przedmiotu zamówienia. Przez produkt równoważny do opisanego przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie taki, który realizuje wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy produktu określonego w SIWZ oraz nie gorsze parametry techniczne. Opis równoważności zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca wraz z ofertą wykaże, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu stosowny dokument, że oferowane rozwiązanie spełnia wymagania określone w SIWZ, w tym Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) instalacji i konfiguracji dostarczonego oprogramowania oraz integracji z systemem wirtualizacji ESX, biblioteką IBM TS3310, macierzą Netapp FAS2040 i Dell MD3000i, 2) wykonania testów backup/restore dla wirtualnych systemów, 3) przeprowadzenia 2-dniowego autoryzowanego instruktażu stanowiskowego dla dwóch osób, z zakresu administracji dostarczonego systemu. Wykonawca zapewni wsparcie techniczne producenta oprogramowania w okresie podstawowym 12 miesięcy licząc od dnia odbioru licencji. Termin realizacji zamówienia (licząc od dnia zawarcia umowy): - 7 dni na dostawę licencji, - w przypadku rozwiązania równoważnego: 14 dni na: instalację i konfigurację dostarczonego oprogramowania oraz integrację z systemem wirtualizacji ESX, biblioteką IBM TS3310, macierzą Netapp FAS2040 i Dell MD3000i, wykonanie testów backup/restore dla wirtualnych systemów oraz przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego (2-dniowy autoryzowany instruktaż stanowiskowy dla dwóch osób zakończyć się ma najpóźniej w 14 dniu), lecz nie później niż do 31 grudnia 2014 r., natomiast okres świadczenia wsparcia technicznego rozpoczyna się z dniem odbioru licencji i kończy po 12 miesiącach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485170005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup gotowego rozwiązania do obsługi sprawozdawczości oraz wdrożenie automatycznego zasilenia sprawozdania Finrep skonsolidowany
Dodano: 2016-06-03 - Zakup licencji Oracle Standard Edition Two, zn. spr. DZ.270.94.2016
Dodano: 2016-05-31 - Zakup licencji na potrzeby systemu zabezpieczeń Check Point (zn. spr. DZ.270.82.2016)
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2016-03-31 - Zakup licencji oprogramowania Oracle BI Publisher lub równoważnego wraz z rocznym wsparciem
Dodano: 2016-01-27 - Zakup systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) wraz ze zintegrowanym z nim portalem, wdrożeniem, roczną zaawansowaną asystą techniczną oraz zapewnienie Zamawiającemu odpowiedniego zespołu doświadczonych specjalistów, który wykona prace analityczno-dostosowawcze dot. ww. systemu, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego.
Dodano: 2015-12-03 - Zakup licencji oraz oprogramowania dla serwerów i stacji roboczych na potrzeby Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na trzy zadania
Dodano: 2015-11-19 - Zakup i wdrożenie systemu Helpdesk.
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa licencji oprogramowania do wirtualizacji wraz ze wsparciem technicznym
Dodano: 2015-05-28