Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Tadeusza Kościuszki 141
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51 , fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
ul. Tadeusza Kościuszki 141 141
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
REGON: 65096085700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji, oprogramowania antywirusowego, aktualizacji serwisów, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - Dostawa utrzymania licencji Novell Open Enterprise Server (CPV 48214000-1) Część 2 - Dostawa oprogramowania antywirusowego i aktualizacji serwisów (CPV 48760000-3, 48730000-4) Część 3 - Dostawa oprogramowania użytkowego (CPV 48313000-5, 48322000-1, 48327000-6, 48300000-1) Część 4 - Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych (CPV 30125110-5, 30237380-6, 30234600-4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482140001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 16 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, jest on zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Informacja o podwykonawstwie, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenie wymienione w punkcie 1 lit. b) oraz w punkcie 2 musi być złożone w oryginale. Dokument wymieniony w punkcie 1 lit. a) może być złożony w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem
. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną