Przetargi.pl
„Dostawa licencji oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa licencji oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezterminowej i nielimitowanej (brak ograniczenia liczby badań) licencji niewyłącznej na korzystanie z oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji zwanego dalej „oprogramowaniem” 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę nielimitowanej licencji oprogramowania – narzędzia służącego do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie – Szczegółowe funkcjonalności, parametry i wszelkie wymagania dla oprogramowania - narzędzia diagnozowania kompetencji wyszczególnione zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) 2) instruktażowe szkolenie dla czterech doradców zawodowych, z zakresu metodologii i obsługi narzędzia diagnozowania kompetencji, które: a. musi być zrealizowane do dwóch dni od podpisania umowy b. ma zostać zrealizowane maksymalnie w przeciągu jednego dnia (8 godzin zegarowych) c. musi dotyczyć metodologii i obsługi narzędzia diagnostycznego; d. w ramach szkolenia doradcy zawodowi Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe takie jak: podręcznik, tutoriale i inne materiały pomocnicze związane z danym narzędziem psychometrycznym, próbne linki do testowania narzędzia Zamawiający do realizacji szkolenia zapewni salę szkoleniową w swojej siedzibie ze sprzętem prezentacyjnym (projektor, flipchart i/lub tablica). 3) świadczenie wsparcia gwarancyjnego a. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 7,5 letniej gwarancji (obejmującej czas realizacji projektu i okres trwałości projektu) na prawidłowe działanie narzędzia, liczonej od dnia odbioru całości zamówienia. b. Zakres wsparcia gwarancyjnego obejmuje: a) problemy z autoryzacją użytkowników b) problemy z dostępem do danych c) obsługa komunikatów/ błędów generowanych przez narzędzie d) niedostępność systemu / usług hostingowych c. Wykonawca przystąpi do usuwania błędu/awarii w ramach wsparcia gwarancyjnego w terminie określonym w ofercie, nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia (czas na przystąpienie każdorazowo do świadczenia wsparcia tj. przystąpienia do usuwania błędu/awarii stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert) – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny czas (tj. 48 godzin), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIV niniejszej SIWZ. d. Zgłoszenia błędu/awarii mogą być przekazywane drogą elektroniczną e. Wykonawca zapewni dostępność wsparcia gwarancyjnego w godzinach od 800 do 2200 w dni robocze. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Wszelkie czynności nieopisane w SIWZ, a zdaniem Wykonawcy niezbędne dla właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy traktować jako oczywiste, uwzględnić w kosztach realizacji zamówienia i wliczyć do ceny oferty. 6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SIWZ z załącznikami, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez przedmiot równoważny Zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalnościach takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny (pełny) opis oferowanego przedmiotu równoważnego w tym parametry i funkcjonalności określone w SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. 9. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie produktu, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretne narzędzie badania kompetencji (producent,/marka/nazwa bądź inne istniejące oznakowanie identyfikujące narzędzie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać: a. Formularz ofertowy wypełniony według załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ. c. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu pełnomocnik, a prawo to (np. do podpisania oferty) nie wynika z aktualnego wpisu do KRS lub CEiDG (wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie). Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy zawsze wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, d. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach