Przetargi.pl
Dostawa licencji i wdrożenie systemu e-Urząd w podziale na części Część 1 - Zakup licencji i wdrożenie modułów systemu eUrząd wraz ze szkoleniami użytkowników i administratorów Część 2 - Moduł GIS - eUsługi w zakresie systemu informacji przestrzennej wraz ze szkoleniami użytkowników i administratorów w ramach projektu „Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa”

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji i wdrożenie systemu e-Urząd w podziale na części Część 1 - Zakup licencji i wdrożenie modułów systemu eUrząd wraz ze szkoleniami użytkowników i administratorów Część 2 - Moduł GIS - eUsługi w zakresie systemu informacji przestrzennej wraz ze szkoleniami użytkowników i administratorów w ramach projektu „Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i wdrożenie systemu e-Urząd dla potrzeb Gminy Sławków w podziale na części. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) CZĘŚĆ 1 - uruchomienie e-Usług w zakresie następujących modułów: - moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych, - moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami, - moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opłat lokalnych, - moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji z prowadzonych ewidencji, - moduł udostępnienia eUsług w zakresie możliwości składania elektronicznych formularzy oraz informacji o stanie sprawy i korespondencji, - moduł udostępnienia eUsług w zakresie wykonania budżetu, - moduł udostępnienia eUsług w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta, - moduł do analiz i raportów w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych, b) CZĘŚĆ 2 – uruchomienie e-Usług w zakresie systemu informacji przestrzennej: - oprogramowanie do tworzenia map; - oprogramowanie do prowadzenia ewidencji gruntów, budynków i lokali; - oprogramowanie do ewidencji gruntów miasta; - oprogramowanie związane z opisami do MPZP; - oprogramowanie do ewidencji adresów; - oprogramowanie umożliwiające zarządzanie zajęciami pasa drogowego; - oprogramowanie do ewidencji dróg; - oprogramowanie do kartotek opisowo-graficznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja w skład której wchodzą: dla Części 1 - Załącznik nr 8a do SIWZ, dla Części 2 - Załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w 30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Wykonawca celem potwierdzenia, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanych rozwiązań - sporządzone zgodnie z: dla Części 1 - Załącznikiem nr 7a do SIWZ, dla Części 2 – Załącznikiem nr 7b do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 29 pkt. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osób wykonujących prace wdrożeniowe, konfiguracyjne i instalacyjne w zakresie realizacji zamówienia. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę musi być sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) dla Części 1 - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) b) dla Części 2 - 4.500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk OFERTA zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy PZP w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP – Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zestawienie oferowanych rozwiązań – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 7a SIWZ dla Części 1, Załącznikiem nr 7b dla Części 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach