Gmina Paszowice ogłasza przetarg
- Adres: 59-411 Paszowice, Paszowice
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 701 793
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Paszowice
Paszowice 137
59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie
tel. 768 701 793
REGON: 54461600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego” w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Wołów i Gminy Paszowice” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1 – Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania oraz uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą sprzętu informatycznego: a. zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; b. wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; c. integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne; d. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie spraw ogólnych; e. zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego; f. wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego; g. migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego; h. zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów; i. wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; j. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie usług finansowych; k. wyposażenie serwerowni – zakup serwera – 1 szt.; l. wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania zarządzającego serwerem – 1 szt.; m. wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM – 1 szt. 2. Część 2 – Dostawa sprzętu informatycznego: a. wyposażenie stanowisk pracowniczych – zakup zestawów komputerowych – 5 szt.; b. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt.; c. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 1. Część 1 – 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 2. Część 2 – 1.000,00 zł, jeden tysiąc złotych 00/100 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 43 8647 1033 0315 0492 2000 0114 z dopiskiem „Wadium znak sprawyGKI.271.3.2019”,. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zaleca, żeby Wykonawca dołączył do oferty potwierdzenie wniesienia wadium, to jest kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa oprogramowania klasy ERP Kadry – Płace wraz z bazą danych, instalacją i wdrożeniem”
Dodano: 2023-11-28 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem, wdrożeniem) infrastruktury serwerowej i komputerów w Domu Zdrojowym, transportem wykonawcy lub na jego koszt
Dodano: 2023-11-14 - Zakup oprogramowania
Dodano: 2023-10-28 - Dostawa licencji funkcjonalnych dla urządzeń typu Load Balancer wykorzystywanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2023-10-18 - Budowa systemu cyberbezpieczeństwa opartego o sprzęt niezbędny do osiągnięcia redundancji danych na macierzy wraz ze stworzeniem systemu kopii bezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i wdrożenie sprzętowego systemu przeciwdziałającemu cyberzagrożeniom, umożliwiającego ich wykrywanie przy wsparciu mechanizmów uczenia maszynowego oraz zapewniającego automatyzację i ...
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa dla INTiBS PAN we Wrocławiu oprogramowania standardowego wraz z licencjami oraz subskrypcji oprogramowania
Dodano: 2023-08-17 - Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Dodano: 2023-07-14 - Zakup portalu udostępniającego zasoby i treści publiczne oraz e-usługi wraz ze szkoleniem personelu. Znak sprawy DE.52.1.11.2022.PG
Dodano: 2023-03-29 - Rozbudowa, wdrożenie, uruchomienie i serwis systemu LIS w dwóch lokalizacjach DCOPIH we Wrocławiu: przy ul. Fieldorfa 6 oraz Grabiszyńska 105.
Dodano: 2023-03-08