Przetargi.pl
„Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie rozbudowy systemów dziedzinowych oraz szkoleń wraz z dostawą sprzętu komputerowego” w ramach projektu pn. „Krótsza droga do urzędu” - złożonego przez Gminę Słupsk w partnerstwie z Gminą Kobylnica, Gminą Miasto Ustka, Gminą Ustka, Gminą Miejską Łeba realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Sportowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 598 429 254
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 598 429 254
    REGON: 55137800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaslupsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie rozbudowy systemów dziedzinowych oraz szkoleń wraz z dostawą sprzętu komputerowego” w ramach projektu pn. „Krótsza droga do urzędu” - złożonego przez Gminę Słupsk w partnerstwie z Gminą Kobylnica, Gminą Miasto Ustka, Gminą Ustka, Gminą Miejską Łeba realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1 – Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie rozbudowy systemów dziedzinowych oraz szkoleń: a. Rozbudowa systemów dziedzinowych w sferze podatkowej i obszarze nieruchomości: - zakup licencji na interfejs API do wymiany danych systemu zarządzania nieruchomościami - 5 zestawów; - wdrożenie interfejsu API do wymiany danych systemu zarządzania nieruchomościami - 5 zestawów. b. Wdrożenie szyny danych, portalu e-podatków i e-opłat oraz portalu inwestora: - zakup licencji na oprogramowanie integracyjnej szyny danych ESB - 5 zestawów; - wdrożenie integracyjnej szyny danych ESB - 5 zestawów; - zakup licencji na oprogramowanie portalu e-usług oraz portalu inwestora - 5 zestawów; - opracowanie e-usług podatkowych (podatek od nieruchomości, rolny, leśny, transportowy) - 20 zestawów; - opracowanie e-usług związanych z opłatami lokalnym - 20 zestawów; - wdrożenie portalu e-usług i portalu inwestora – 5 zestawów. c. Doskonalenie kompetencji kadr JST (dla 45 osób łącznie skierowanych ze strony wszystkich Partnerów projektu): - szkolenie w zakresie zarządzenia dokumentacją elektroniczną związaną z nieruchomościami, podatkami i opłatami lokalnymi; - szkolenie wdrożeniowe w obszarze elektronizacji procesu obsługi podatkowej; - szkolenie wdrożeniowe w obszarze zarządzania elektronicznym samorządowym zasobem nieruchomości; - szkolenie z obsługi klientów w zakresie podatków; - szkolenie z obsługi klientów w zakresie nieruchomości - szkolenie w zakresie promocji e-usług jako nowej formy komunikacji z urzędem. 2. Część 2 – Dostawa sprzętu komputerowego: a. Zakup zestawów komputerowych dla stanowisk podatkowych, opłat lokalnych i ewidencji nieruchomości – 12 zestawów; b. Zakup serwera do obsługi podatków i opłat oraz nieruchomości - 2 szt.; c. Uruchomienie Punktu Potwierdzenia Profilu Zaufanego ePUAP – zakup zestawu komputerowego do obsługi Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego – 5 zestawów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48517000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 1. Część 1 – 10 000,00 zł 2. Część 2 – 1 000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020 z dopiskiem „Wadium znak sprawy ZP.271.02.2018”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załączniki wg SIWZ, ewentualnie pełnomocnictwa do podpisania oferty - rozdział VI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach