Urząd Gminy w Kruklankach ogłasza przetarg
- Adres: 11612 Kruklanki, ul. 22 Lipca
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 874 217 002 , fax. 874 217 002
- Data zamieszczenia: 2018-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kruklankach
ul. 22 Lipca 10
11612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 874 217 002, fax. 874 217 002
REGON: 53564600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych, opracowanie dokumentacji SZBI wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część 1 – Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych, opracowanie dokumentacji SZBI: a. zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; b. wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; c. modernizacja systemu dziedzinowego; d. zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów; e. wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; f. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD; g. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD; h. opracowanie dokumentacji SZBI. 2. Część 2 – Dostawa oprogramowania i sprzętu informatycznego: a. wyposażenie serwerowni – zakup serwera – 1 szt.; b. wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego – 2 szt.; c. wyposażenie serwerowni - zakup UPS do serwera – 1 szt.; d. wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM – 1 szt.; e. wyposażenie serwerowni - zakup routera – 1 szt.; f. wyposażenie stanowisk pracowniczych – zakup zestawu komputerowego – 14 szt.; g. wyposażenie stanowisk pracowniczych – zakup komputera przenośnego – 1 szt.; h. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego – zakup skanera – 1 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 1. Część 1 – 5 000,00 zł 2. Część 2 – 3 000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku BS Węgorzewo o/Kruklanki 48 9348 0000 0397 0931 2000 0010 z dopiskiem „Wadium znak sprawy PBO.271.14.2018”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednolitego systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy oraz testów kwalifikacyjnych w ramach kwalifikacji zawodowej kierowców
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa i wdrożenie systemów podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa oprogramowania na potrzeby modernizacji infrastruktury serwerowej ITS dla ZDZiT w Olsztynie
Dodano: 2023-11-17 - „Rozwój systemów informatycznych w Gminie Orneta w celu zwiększenia dostępności i jakości e-usług publicznych - etap 2”
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa i wdrożenie systemów podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Wyposażenie i usługi niezbędne w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa szpitalnych systemów teleinformatycznych.
Dodano: 2023-09-26 - „Rozwój systemów informatycznych w Gminie Orneta w celu zwiększenia dostępności i jakości e-usług publicznych - etap 2”
Dodano: 2023-09-18 - Zakup i dostawa licencji do oprogramowania do pracy zdalnej oraz zarządzania legalnością oprogramowania, incydentami i monitoringu sieci w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-09-06 - „Zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina realizowanego w dwóch zadaniach.”
Dodano: 2023-07-11 - Usługa zaprojektowania i implementacji platformy webowej, dostępnej na komputery i urządzenia mobilne, umożliwiającej profilaktykę i leczenie chorób skupionych wokół problemów glukozowo-ins. (...)
Dodano: 2023-05-16