Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13
31157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
REGON: 27578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania do ewidencji środków trwałych i inwentaryzacji oraz wykonanie usługi inwentaryzacji metodą spisu z natury środków trwałych i środków trwałych niskiej wartości dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
• Wykonanie przedmiotu umowy rozpocznie się od przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej (uwzględniającej specyfikę wdrażanego oprogramowania, możliwości integracji oraz migracji danych, specyfikę prowadzenia inwentaryzacji, oraz szczegóły formalne i techniczne obiegu dokumentów związanych z majątkiem Zamawiającego). Analiza przedwdrożeniowa przeprowadzona przez Wykonawcę w porozumieniu z przedstawicielami Zamawiającego wymienionymi w umowie zakończona zostanie opisem wdrożenia podpisanym przez obie strony. • Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania do ewidencji środków trwałych i inwentaryzacji wraz z zapewnieniem trzyletniego wsparcia powdrożeniowego oprogramowania. • Wykonanie usługi inwentaryzacji metodą spisu z natury środków trwałych i środków trwałych niskiej wartości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje w postępowaniu pełnomocnik, a prawo to (np. do podpisania oferty) nie wynika z aktualnego wpisu do KRS lub CEiDG (wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa subskrypcji SolarWinds Hybrid Cloud Observabillity z możliwością monitorowania wydajności witryn internetowych
Dodano: 2024-07-11 - Odnowienie wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2024-06-07 - Dostawa urządzenia do rehabilitacji oraz elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-06-06 - Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa licencji oprogramowania Microsoft 365 oraz Adobe - lub równoważnych
Dodano: 2024-04-22 - Odnowienie wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2024-03-25 - Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz- zintegrowanego systemu zarządzania Gminą i Miastem
Dodano: 2024-02-01 - przedłużenie wsparcia dla posiadanych licencji oprogramowania VMware vSphere 7 Enterprise Plus oraz instancji VMware vCenter Server 7 Standard - DE-dzp.272-37/24
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa innowacyjnego systemu wspomagającego wzmocnienie sieci cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania, udostępniania i wytwarzania zdigitalizowanych materiałów wraz z niezbędnym sprzętem
Dodano: 2024-01-12