Przetargi.pl
Dostawa licencji i nośników z oprogramowaniem Autodesk oraz obsługę subskrypcji aktualizacji przez okres 12 miesięcy (2 000 licencji)

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji i nośników z oprogramowaniem Autodesk oraz obsługę subskrypcji aktualizacji przez okres 12 miesięcy (2 000 licencji)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa licencji i nośników z oprogramowaniem Autodesk oraz obsługę subskrypcji aktualizacji przez okres 12 miesięcy (2 000 licencji) Na całość przedmiotu zamówienia składają się: Dostawa nośników oprogramowania i bezterminowej licencji sieciowej Autodesk Education Master Suite 2010 - wielkość i zakres zamówienia szacuje się na 2 000 licencji Pakiet edukacyjny Master Suite 2010 zawiera następujące oprogramowanie: AutoCAD 2010 AutoCAD Architecture 2010 AutoCAD Civil 3D 2010 AutoCAD Map 3D 2010 AutoCAD Raster Design 2010 Revit Architecture 2010 AutoCAD MEP 2010 Revit MEP 2010 Revit Structure 2010 Autodesk Inventor Professional 2010 AutoCAD Electrical 2010 Autodesk Sketchbook Pro Autodesk Showcase 2010 Autodesk Navisworks Manage 2010 Autodesk Robot Structural Analysis Professional 2010 Autodesk 3ds Max Design 2010 Obsługa subskrypcji aktualizacji w/w oprogramowania przez 12 miesięcy od daty zakupu Wykonywanie usług dodatkowych związanych z dostawą oprogramowania będącego przedmiotem postępowania tj. wsparcie techniczne na czas instalacji i eksploatacji Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzuje się opisane przez Zamawiającego oprogramowanie. Przedstawiony przedmiot zamówienia stanowi minimum jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne oprogramowanie musi mieć funkcjonalność nie gorszą niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.2 Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 1.3 WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: dostawa licencji - 60 dni od dnia podpisania umowy, obsługa subskrypcji - 12 miesięcy od daty zakupu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są autoryzowanymi dostawcami oprogramowania AUTODESK 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2) 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (załącznik nr 3) 4. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym dostawcą oprogramowania AUTODESK 5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić warunki wymienione w części III.2) a także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oraz: 6. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy. 7. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części III.2) pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. III.2) pkt 2, 4, 5, 6 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 8. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach