Przetargi.pl
Dostawa licencji dostępowych do aktualnie użytkowanych serwerów

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg

  • Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
    ul. Leopolda 31
    40-189 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
    REGON: 12531630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT SIECI

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji dostępowych do aktualnie użytkowanych serwerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dzierżawa) licencji dostępowych do aktualnie użytkowanych serwerów Microsoft w opcji OVS - CoreCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent UsrCAL lub równoważne dla 150 użytkowników. Umowa na 1 rok. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytkowania oraz spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. 2. Szczegółowy przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48218000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z Ofertą (Formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ) - poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3 powyżej składa: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (nie podlega uzupełnieniu). 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej pzp.ibemag.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy Pzp, którego wzór zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie ww. oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach