109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
- Data zamieszczenia: 2020-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
ul. Piotra Skargi 9-11
70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
REGON: 81020096000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji dla systemu informatycznego AMMS / INFOMEDICA dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji dla systemu informatycznego AMMS/ INFOMEDICA w 109 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią – SP ZOZ w Szczecinie w ramach rozbudowy funkcjonalności szpitalnego oprogramowania systemu informatycznego z podziałem na: Zadanie nr 1 – zakup licencji: „Punkt pobrań” „EDM”, „pracownia Patomorfologii”, „Upgrade do AMMS”, Zadanie nr 2 – zakup licencji baz danych Oracle Zadanie nr 3 – zakup licencji Windows Serwer 2019 Standard - 3 szt. + 285 szt. licencji Device CAL, Dokładny opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ 2) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 3) i 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej na potrzeby Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie
Dodano: 2024-01-26 - Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej na potrzeby Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
Dodano: 2023-12-19 - Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej na potrzeby Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie
Dodano: 2023-12-18 - USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa oprogramowania symulacyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających”
Dodano: 2023-11-28 - Usługa wdrożenia i udzielenia licencji KARR S. A. na dostęp do systemu witkac.pl dla potrzeb projektu „Usługi BUR kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa” FEPZ.06.06-IP.01-0001/23
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Stargard w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
Dodano: 2023-09-27 - Zakup licencji oprogramowania Veeam
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Stargard w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
Dodano: 2023-06-22 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2023-05-25