Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji dla 10 dodatkowych Serwisantów w Systemie Helpdesk (ManageEngine ServiceDesk Plus) wraz z aktualizacją posiadanej przez Zamawiającego licencji (dla 40 serwisantów oraz 1250 węzłów) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji dla 10 dodatkowych Serwisantów w Systemie Helpdesk (ManageEngine ServiceDesk Plus) wraz z aktualizacją posiadanej przez Zamawiającego licencji (dla 40 serwisantów oraz 1250 węzłów). Przedmiot dostawy winien umożliwiać rozszerzenie licencji oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise wersja 7.5 wielojęzyczna, w tym wersji polskiej, o 10 Serwisantów, na okres od 02.12.2009 r do 01.12.2010 r. oraz aktualizację posiadanej licencji oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise wersja 7.5 wielojęzyczna, w tym wersji polskiej, dla 40 Serwisantów oraz 1250 węzłów na okres od 02.12.2009 r. do 01.12.2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485170005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej lit a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez zamawiającego - zał nr 3 do siwz. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_UM/podmiotowe/Zamowienia+publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 sztuk bezterminowych licencji
Dodano: 2014-12-05 - Zakup i dostawa licencji dla PUP w Oświęcimiu
Dodano: 2014-11-20 - Zakup i dostawa licencji dla PUP
Dodano: 2013-12-10 - zakup dostawa , konfiguracja i wdrożenie systemu tj: SYSTEM ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW WRAZ Z LICENCJAMI NA 30 STANOWISK - CZYTNIKI KODÓW KRESKOWYCH - SYSTEM TELERADIOLOGICZNY - URZĄDZENIA DRUKUJĄCE WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI DO SYSTEM IDENTYFIKACJI PACJENTA
Dodano: 2012-08-06 - Dostawa 3 szt. drukarek komputerowych z możliwością skanowania, Kontrolera Pci-e do SATA-II, Paper Pickup Rollera do NP1215 (komplet 6 szt.) oraz oprogramowania do kosztorysowania dla Politechniki Krakowskiej w Krakowie
Dodano: 2012-01-24 - Aktualizacja licencji oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise wersja 8.0 dla 50 Serwisantów oraz 1250 węzłów
Dodano: 2011-10-25 - Aktualizacja licencji oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise wersja 7.5 dla 50 Serwisantów oraz 1250 węzłów
Dodano: 2010-10-21 - Dostawa licencji powiększającej ilość serwisantów na użytkowanie oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise wersja 7.5 wielojęzyczna
Dodano: 2009-06-30