Przetargi.pl
Dostawa lepkościomierza dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach

Politechnika Świętokrzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 25-314 Kielce, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3424150 , fax. 041 3443874,041 3424140
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Świętokrzyska
    Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7 7
    25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3424150, fax. 041 3443874,041 3424140
    REGON: 00000169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lepkościomierza dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lepkościomierza dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384252002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłatę wadium w kwocie: 200 zł. (słownie: dwieście złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę: a)posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się Wykonawcę, który w ciągu 3 ostatnich lat zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł każda, b) znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę który posiada źródła finansowania własnej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 100 000,00 złotych, 2. Wniosą wymagane wadium. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie i w załącznikach do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z warunków określonych w SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uzna się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ust.pzp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacji banku, lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Wykaz co najmniej dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1. Dowód wniesienia wadium - tylko w oryginale. 2. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min.warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5. 3. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 4. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego lepkościomierza w postaci zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 1. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego lepkościomierza musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia. C) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt A ppkt 2; 3; 4 składa dokumenty zgodnie z wymogami § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 31 grudnia 2009r. Nr 226 poz. 1817)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach