Przetargi.pl
Dostawa leków, szczepionek, strzykawek, środków opatrunkowych, materiałów dezynfekcyjnych oraz drobnego sprzętu medycznego.

Zakład Karny w Kamińsku ogłasza przetarg

  • Adres: 11-227 Kamińsk, ul. XXX - lecia 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7617400 , fax. 089 7617444
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Kamińsku
    ul. XXX - lecia 1 1
    11-227 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7617400, fax. 089 7617444
    REGON: 00032012400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków, szczepionek, strzykawek, środków opatrunkowych, materiałów dezynfekcyjnych oraz drobnego sprzętu medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizowana w ciągu roku dostawa leków, szczepionek, strzykawek, środków opatrunkowych, materiałów dezynfekcyjnych oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Ambulatorium Zakładu Karnego w Kamińsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ustawy pzp, nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. Do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1.Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Prawo zamówień publicznych). 2.2.Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada SIWZ, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy rachunkowe, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2.3.Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dostawca powinien do oferty cenowej, której wzór stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji dołączyć następujące oświadczenie: - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do specyfikacji : o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1-3 oraz art. 24 ust. 1 (Prawa Zamówień Publicznych)(t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). - oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 o wyrażeniu zgody na podpisanie umowy ( w razie wyboru oferty danego oferenta), której wzór stanowi załącznik Nr 5 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach