Przetargi.pl
Dostawa leków, środków dezynfekujących, materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i jednorazowego użytku

Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 32 15 , fax. 82 576 10 84
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
    ul. Kwiatowa 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 32 15, fax. 82 576 10 84
    REGON: 65459800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.pl www.dps-krasnystaw.bipstrona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków, środków dezynfekujących, materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostaje podzielone na pięć odrębnych Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych” jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków wskazanych w formularzu cenowym. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację, z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu). CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne 2. Przedmiotem „Części 2 – Dostawa środków dezynfekujących” jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych. Zamawiający nie należy do grupy podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002 r. w sprawie podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej (Dz. U. Nr 216, poz. 1831). Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. W przypadku produktów, dla których zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych, za produkt równoważny zamawiający uznaje: 1/ Takie samo spektrum działania na mikroorganizmy (bakterie, wirusy, grzyby). 2/ Takie samo przeznaczenie środka dezynfekującego (np.: powierzchnie, skóra, błony śluzowe). 3/ Taka sama wielkość opakowania i sposób aplikacji (np.: butelka z pompką, butelka z atomizerem). Na udowodnienie „równoważności” produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka „równoważnego”. CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 3. Przedmiotem „Części 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych” jest dostawa materiałów opatrunkowych, jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). CPV: 33141110-4 Opatrunki Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. 4. Przedmiotem „Części 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych” jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne (na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry 5. Przedmiotem „Części 5 –Dostawa rękawic jednorazowych” jest dostawa rękawic jednorazowych nitrylowych, w rozmiarach S,M,L. Opakowania jednostkowe a’ 100 szt. Rękawice przeznaczone na potrzeby DPS. Realizacja dostaw - na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. CPV: 18424300-0 Rękawice jednorazowe Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach