Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 54131 Wrocław, ul. Mączna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
- Data zamieszczenia: 2017-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
ul. Mączna 3
54131 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
REGON: 93268454000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków refundowanych dla mieszkańców, materiałów opatrunkowych, pomocniczych wyrobów medycznych oraz jednorazowa dostawę leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i innych wyrobów zabezpieczających apteczki oddziałowe w domach pomocy społecznej wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków refundowanych dla mieszkańców, materiałów opatrunkowych, pomocniczych wyrobów medycznych oraz jednorazowa dostawa leków suplementów diety, wyrobów medycznych i innych wyrobów zabezpieczających apteczki oddziałowe w domach pomocy społecznej wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodami CPV: 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, 33141110-4 Opatrunki, 33141112-8 Plastry, 33141113-4 Bandaże, 33141114-2 Gaza medyczna, 33141115-9 Wata medyczna, 33141116-6 Zestawy opatrunkowe, 33600000-6 Produkty farmaceutyczne, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne. 3. Dostawa dotyczy refundowanych leków (podstawowych, uzupełniających 30% i 50%) wydawanych na recepty i leków recepturowych. Dostawa leków refundowanych, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ TABELA I – realizowana będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa nie obejmuje leków pełnopłatnych, które są realizowane we własnym zakresie przez mieszkańca i na rachunek mieszkańca domu pomocy społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych. 4. Dostawa dotyczy również leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i innych wyrobów zabezpieczających apteczki oddziałowe w domach pomocy społecznej mieszczących się przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25 i ul. Rędzińskiej 66/68, za które koszty poniesie Zamawiający – dostawa jednorazowa. 5. Dostawa dotyczy także pomocniczych wyrobów medycznych oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Zamawiającego – dostawy realizowane będą sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający oświadcza, że nie posiada apteki zakładowej, dlatego też leki należy dostarczać bezpośrednio do dyżurek pielęgniarskich, znajdujących się na oddziałach w każdym domu pomocy społecznej. 7. Lista leków ujętych w załączniku nr 2 TABELA I uwzględnia leki refundowane, których odpłatność określona w wykazie leków może różnić się w zależności od wskazań, ze względu na które lek został przypisany. 8. Czas dostawy leków refundowanych (TABELA I) – będzie stanowił kryterium nr 4 oceny oferty i zostanie określony przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w pełnych godzinach. Czas dostawy leków refundowanych nie może być dłuższy niż 24 godziny i krótszy niż 4 godziny od odebrania recept (we wszystkie dni tygodnia i w święta). 9. Czas dostawy leków na cito –nie dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego (we wszystkie dni tygodnia i w święta), z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy Wykonawca w złożonej ofercie określi oferowany czas dostawy leków refundowanych (jako kryterium oceny ofert) jako wynoszący 4 godziny, to czas dostawy leków na cito będzie równy czasowi dostawy leków refundowanych. 10. Termin dostawy leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i innych wyrobów zabezpieczających apteczki oddziałowe (TABELA II) – nie dłuższy niż 3 dni kalendarzowe od daty złożenia zamówienia (we wszystkie dni tygodnia i w święta). 11. Termin dostawy materiałów opatrunkowych (TABELA III) – nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia zamówienia (we wszystkie dni tygodnia i w święta). 12. Termin dostawy pomocniczych wyrobów medycznych (TABELA IV i TABELA V) – nie dłuższy niż 3 dni kalendarzowe od daty złożenia zamówienia (we wszystkie dni tygodnia i święta). 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj dostaw oraz ilość zamawianych leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i materiałów opatrunkowych, warunki dostawy - znajdują się we wzorze kalkulacji cenowej (Tabele od I do V) oraz we wzorze umowy, które jako załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część. 14. Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać co najmniej parametry jakościowe przedstawione przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (wzór-kalkulacja cenowa Tabele od I do V). 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 18. W załączniku nr 2 do SIWZ Tabela I Wykonawca może wyceniać leki z importu równoległego o tej samej nazwie oznaczone w wykazie leków refundowanych „PAR”. Leki te muszą być umieszczone w wykazie leków refundowanych, zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia oraz wyrobów medycznych, a także muszą spełniać wymagania, określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne. 19. Wykonawca wyceniając w załączniku nr 2 do SIWZ Tabela nr I leki z importu równoległego o tej samej nazwie oznaczone w wykazie leków refundowanych „PAR”, przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, że wskazane przez niego leki (z podaniem pozycji tabeli) jako leki z importu równoległego, będą dostarczane przez cały okres realizacji zamówienia publicznego, pod rygorem naliczenia kar umownych. 20. Wykonawca określając ceny nie może oferować produktów niedostępnych na rynku już w momencie składania oferty, gdyż nie będzie on mógł zrealizować dostawy zgodnie ze złożoną przez siebie ofertą, chyba, że będzie posiadał odpowiedni stan magazynowy danego produktu, a produkt będzie spełniał wymagania określone we wzorze umowy dotyczące terminu ważności. W takiej sytuacji Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, będzie musiał przedstawić dowody, potwierdzające posiadany zapas danego produktu oraz jego termin ważności. 21. W przypadku, gdy wystąpi sytuacja określona w art. 43a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1793), Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji zamówienia do stosowania przepisów tej ustawy oraz aktów wykonawczych do niej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa ręki jednorazowych materiałów medycznych do krążenia pozaustrojowego dla Klinicznego Oddziału Kardiochirurgii oraz Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2023-02-11 - Dostawę jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych do krążenia pozaustrojowego
Dodano: 2023-02-11 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz roztworów do dializy do Apteki Szpitalnej.
Dodano: 2022-12-27 - Zakup SVC2500 Salvacel rękawica ochronna na rzep Roz.M w ilości 10 szt.
Dodano: 2022-02-23 - dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2022-02-17 - Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej i sprzętu niezbędnego do walki z epidemią (wirus Sars-CoV-2)
Dodano: 2022-01-28 - Maska NIV rozm. M ilość 3 szt.
Dodano: 2021-12-02 - Maska NIV rozmiar L w ilości 5 szt.
Dodano: 2021-12-02 - Zakup masek NIV Varifit szt 10
Dodano: 2021-12-02