Przetargi.pl
DOSTAWA LEKÓW, OPATRUNKÓW, WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I PRODUKTÓW ODŻYWCZYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Mieszka I 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3267 345 , fax. 091 3214174
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły
    ul. Mieszka I 7 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3267 345, fax. 091 3214174
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LEKÓW, OPATRUNKÓW, WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I PRODUKTÓW ODŻYWCZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Świnoujściu przy ul. Mieszka I 7, leków, opatrunków oraz produktów odżywczych zwanych dalej przedmiotem dostawy, zawartych w 7 pakietach. Każdy pakiet zawiera dokładną specyfikację zapotrzebo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie analizował dokumenty określone w pkt IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Umowa regulująca współpracę podmiotów, jeżeli występują wspólnie. Umowa ta winna zawierać: 1) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum (pełne nazwy i adresy firm), 2) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie oferty wspólnej oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, 3) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum przy realizacji zamówienia - dołączyć umowę konsorcjum, 4) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, 5) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności formalno-prawnych wobec Zamawiającego (tzw. lider konsorcjum), 6) zakaz zmiany uczestników konsorcjum w czasie realizacji zamówienia. 3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5 Oświadczenie o spełnieniu wymogów zgodnie z art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 6 Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma formy aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach