Przetargi.pl
Dostawa leków, materiałów medycznych, dezynfekcyjnych i pielucho-majtek dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul.Grabowiecka 7 w 2017 r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Grabowiecka 7
    27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
    REGON: 29617600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków, materiałów medycznych, dezynfekcyjnych i pielucho-majtek dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul.Grabowiecka 7 w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup leków, materiałów medycznych i dezynfekcyjnych, pielucho-majtek na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na podstawie recept wystawionych przez lekarzy, wniosków i zapotrzebowania wystawionego przez uprawnione osoby z Domu Pomocy Społecznej, realizowane w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na leki, materiały medyczne, dezynfekcyjne i pielucho-majtki w okresie trwania umowy stanowią Załączniki Nr 1, Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki do SIWZ stanowią integralną część niniejszej specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. I..Pakiet 1: Leki. II. Pakiet 2: Materiały medyczne i środki dezynfekcyjne. 1.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert alternatywnych ani wariantowych. 1.3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne Pakiety. 1.4. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 pakiet - warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania doświadczeniem musi odpowiadać sumie warunków określonych odpowiednio dla każdego pakietu.. 1.5. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie Umowy. 1.6. Wskazane w załącznikach ilości są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi na podstawie realizacji zamówień w CIĄGU OSTATNICH 12 MIESIĘCY w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty .Wykonawca, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie na realizację dostaw w wielkościach podanych w tabelach( Zał.Nr1 Zał.Nr 2 i Zał. Nr 3 do SIWZ). 1.7 W tabeli w rubryce 4 odpłatność należy wpisać najkorzystniejszą (najwyższa z recepty) odpłatność dla pacjenta wg obowiązującego wykazu leków refundowanych a lekarz na recepcie jest zobowiązany wpisać odpłatność. I. Pakiet 1- Leki 1). Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej zamawiających przez Zamawiającego zgodnie ze wskazaniem lekarza oraz doraźnych zakupów dla celów zapobiegawczych , których zastosowanie wynika z nagłej potrzeby lub niezbędnych działań profilaktycznych i leczniczych- zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 i integralną część niniejszą SIWZ. 2) Poszczególne ilości leków określone z Załączniku Nr 1 są wielkością orientacyjną przyjętą na podstawie realizacji zamówień w ciągu ostatnich 12 msc. I w ciągu roku mogą ulec zmianie. 3) Zamawiający zgodnie z art.34.1 pkt 5 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych leków do +/-10 % zamówienia podstawowego w zależności od rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pensjonariuszy przebywających w danym momencie w Domu Pomocy. Wykonawcy , którymi zamawiający podpisze umowę , nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w tabeli ( Zał.Nr 1). 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo , iż asortyment określony w SIWZ może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb, zdarzeń losowych ( których zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie rozpoczynania postępowania) o inne sporadyczne potrzebne leki. 5) Zamawiający prosi o wycenę leków w Załączniku Nr1, dopuszcza stosowanie leków zamiennych (równoważnych). 6) W przypadku niedostępności leku przepisanego na recepcie , Dostawca we własnym zakresie sprowadzi go i dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych. 7) Dopuszcza się zamówienie leków nie wymagających dla realizacji recepty lekarskiej, w celu udzielenia pierwszej pomocy medycznej i medycznej pomocy doraźnej. 8) Dostawca zobowiąże się do odbioru wystawionych recept w ciagu od 1 do 4 godzin. Odbiór recept oraz dostawa leków będzie następowała transportem Dostawcy na jego koszt. Spełnieniem tego wymagania będzie zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ , która zawiera ten warunek. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia leków w czasie od 1 do 4 godzin od momentu odbioru recept. W szczególnych przypadkach Zamawiający może żądać od Dostawcy dostarczenia leków w krótszym czasie. 9) Na fakturze za dostarczone leki refundowane/materiały medyczne winien być uwzględniony podział ceny na tą część , którą płaci mieszkaniec DPS i tą część , którą płaci Dom Pomocy Społecznej( limity cenowe). Zamawiający dopuszcza możliwość , aby n fakturze za dostarczone leki materiały medyczne refundowane była pełna odpłatność, zaś podział ceny na tą część , którą płaci mieszkaniec DPS i tą część , którą płaci Dom Pomocy Społecznej był w postaci oddzielnego załącznika do faktury. 10). W ofercie prosimy nieuwzględniać finansowania w ramach programu „75 +”. 11) Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do składania zamówienia na dostawę leków/produktów medycznych i wszelkich uzgodnień odnośnie zamienników jest Kierownik Działu Terapeutyczno-Opiekuńczego. 12) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej wystawionej faktury specyfikację odpłatności dla pozycji refundowanych, zawierającą imię i nazwisko osoby, nazwę leku, ilości sztuk, cenę detaliczną, limit, odpłatność, zapłatę całkowitą, zapłatę powyżej limitu, zapłatę do wysokości limitu, kwotę refundacji niz. ,zgodnie z wzorem Załącznik nr 8 dołączonym do SIWZ oraz dodatkowo na fakturze należy umieścić zapis z rozliczeniem dla opieki społecznej zawierający: kwotę dopłaty przez DPS, kwotę dopłaty przez mieszkańca i kwotę refundacji NFZ. 13) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych(CPV) 33690000-3- produkty lecznicze różne 33.60.00.00-6 produkty farmaceutyczne 14) Towary będące przedmiotem zamówienia będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi oraz posiadać wymagane prawem dopuszczenia i certyfikaty. 15) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania/warunki zawarte w przepisach prawnych: ustawa z dn.06.09.2001Prawo farmaceutyczne. 16) Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. 17) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie Umowy. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami : - Cena (C) ( wartość zamówienia brutto) – 60 % - Termin płatności (T) – 20% - Szybkosć realizacji zamówienia (S) – 20% Cena ( C) Ocena ofert w zakresie kryterium C zostanie dokonana wg następującej zasady: cena: waga 0,6. Za cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za dostarczenie asortymentu wyszczególnioną w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ./formularz ofertowo-cenowy/. Cena do dwóch miejsc po przecinku. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego: C min. C = ------------ x 100 x 0,6 = liczba punktów w kryterium C C bad. Gdzie: C – ilość punktów oferty badanej C min. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert C bad. – cena (brutto) oferty badanej Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach. Termin płatności (T) Ocena ofert w zakresie kryterium T zostanie dokonana wg następującej zasady: Termin płatności za fakturę zaoferowany przez Wykonawcę: waga: 0,2. Do oceny w kryterium T będzie brany pod uwagę określony przez Wykonawcę na formularzu oferty Termin płatności za fakturę. Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. W przypadku wpisania niższej niż 14 ilości dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin płatności dłuższy niż 30 dni, ocenie będzie podlegał 30 dniowy termin. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego. Tx/Tmax×100 x 0,2=liczba punktów w kryterium T gdzie: Tx – długość terminu płatności w badanej ofercie podany w dniach Tmax – najdłuższy termin płatności wśród ofert złożonych w postępowaniu Szybkość realizacji zamówienia (S) Ocena ofert w zakresie kryterium S zostanie dokonana wg następującej zasady: Szybkość realizacji zamówienia zaoferowana przez Wykonawcę: waga: 0,2. Do oceny w kryterium S będzie brana pod uwagę określona przez Wykonawcę na formularzu oferty Szybkość realizacji zamówienia. Szybkość realizacji zamówienia musi być podana w godzinach od wpłynięcia zamówienia do Wykonawcy i nie może być dłuższa niż 4 godziny. W przypadku wpisania dłuższej realizacji zamówienia niż 4 godziny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego. Sn/Sx×100 x0,2=liczba punktów w kryterium S gdzie: Sn – długość terminu realizacji zamówienia w badanej ofercie podany w dniach Sx – najkrótszy termin realizacji zamówienia wśród ofert złożonych w postępowaniu Pakiet 2- Materiały medyczne i dezynfekcyjne -opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, innych materiałów medycznych i dezynfekcyjnych oraz pielucho - majtek zgodnie z załączonymi Załącznikami Nr 2 Nr 3 do SIWZ do DPS, we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 i Nr 3 dołączonym do SIWZ, 2) Cały asortyment powinien posiadać atesty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. 3) Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 12 miesięcy. 4) Podane w załącznikach parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców produkty nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych w Załącznikach. 5) Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności zaoferowanych produktów z wymogami opisu przedmiotu zamówienia zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia bezpłatnych próbek zaoferowanych produktów. 6) Wszelkie użyte przez Zamawiającego określenia identyfikujące konkretne produkty, producenta i typ mają charakter informacyjny , a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych nie gorszej jakości jak wymienione w załączniku. Zastosowano nazwy własne środków dezynfekcyjnych , ,które wymagamy , ze względu na zatwierdzone przez Sanepid procedury obowiązujące w DPS. 7) Wykaz zapotrzebowania na 2017 r., przedstawia Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8) Zakup i dostawa pielucho-majtek w ilości 54720 sztuk na 2017 r. Zakup i dostawa pielucho majtek dla mieszkańców DPS ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. jest określona warunkami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu zaopatrzenia w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi oraz środki pomocnicze ( Dz. U. z 2009r Nr 139 poz. 1141ze zm. ) , kody CPV 33700000-7 - produkty do pielęgnacji ciała, 33140000-4 materiały medyczne oraz na podstawie zlecenia na zaopatrzenie w środki przysługujące co miesięcznie wystawionego przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego i zapotrzebowania wystawionego przez upoważnione osoby z Domu Pomocy Społecznej . 9) Pielucho-majtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza (w/w warunek musi być potwierdzony oświadczeniem producenta). 10) Pielucho-majtki muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem moczu i kału, posiadać wskaźnik wilgotności i system neutralizujący nieprzyjemny zapach 11) Pielucho-majtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia (więcej niż dwukrotnie), 12) Pielucho-majtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skórę, antyalergiczną, 13) Minimalna chłonność całkowita nie może być mniejsza Pielucho-majtki L dzienne – nie mniej niż 2200 ml według norm ISO Pielucho-majtki L nocne - nie mniej niż 2750 ml według norm ISO Majtki chłonne M - nie mniej 1500 ml według norm ISO Majtki chłonne L – nie mniej niż 1600 ml według norm ISO Majtki chłonne XL- nie mniej 1700 ml według norm ISO 14) Pielucho-majtki i majtki chłonne pakowane po 30 sztuk. 15) Zamawiane ilości jednostkowe pielucho majtek i majtek chłonnych muszą mieć odpowiedni termin ważności do użytku (minimum ½ okresu przydatności do użycia – pielucho-majtki posiadają co najmniej 2,5 letni okres przydatności do użycia). 16) Pielucho-majtki i majtki powinny posiadać dokument dopuszczający do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 17) Pielucho-majtki i majtki powinny mieć oznakowania rozmiaru na produkcie, opakowaniu pojedynczym i zbiorczym. 18) Do oferty należy dołączyć próbki pielucho majtek (dzienna i nocna) w ilości 4 szt. i majtek chłonnych celem porównania zgodności oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SWIZ. Dotyczy to również majtek chłonnych. 19) Próbki stanowią integralna część oferty, brak będzie skutkował odrzuceniem oferty. 20) Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. 21) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej wystawionej faktury specyfikację odpłatności dla pozycji refundowanych, zawierającą imię i nazwisko osoby , nazwę towaru, ilość sztuk, cenę detaliczną (wartość), odpłatność do limitu, odpłatność powyżej limitu , cenę do zapłaty całkowitej zgodnie z wzorem Załącznik nr 8 dołączonym do SIWZ oraz dodatkowo na fakturze należy umieścić zapis zawierający: wysokość limitu, kwotę refundacji NFZ, opłatę do limitu i opłatę ponad limit . 22) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami : - Cena (C) ( wartość zamówienia brutto) – 60 % - Termin płatności (T) – 20% - Szybkosć realizacji zamówienia (S) – 20% Cena ( C) Ocena ofert w zakresie kryterium C zostanie dokonana wg następującej zasady: cena: waga 0,6. Za cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za dostarczenie asortymentu wyszczególnioną w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ./formularz ofertowo-cenowy/. Cena do dwóch miejsc po przecinku. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego: C min. C = ------------ x 100 x 0,6 = liczba punktów w kryterium C C bad. Gdzie: C – ilość punktów oferty badanej C min. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert C bad. – cena (brutto) oferty badanej Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach. Termin płatności (T) Ocena ofert w zakresie kryterium T zostanie dokonana wg następującej zasady: Termin płatności za fakturę zaoferowany przez Wykonawcę: waga: 0,2. Do oceny w kryterium T będzie brany pod uwagę określony przez Wykonawcę na formularzu oferty Termin płatności za fakturę. Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. W przypadku wpisania krótszego terminu niż 14 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin płatności dłuższy niż 30 dni, ocenie będzie podlegał 30 dniowy termin. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego. Tx/Tmax×100 x 0,2=liczba punktów w kryterium T gdzie: Tx – długość terminu płatności w badanej ofercie podany w dniach Tmax – najdłuższy termin płatności wśród ofert złożonych w postępowaniu Szybkość realizacji zamówienia (S) Ocena ofert w zakresie kryterium S zostanie dokonana wg następującej zasady: Szybkość realizacji zamówienia zaoferowana przez Wykonawcę: waga: 0,2. Do oceny w kryterium S będzie brana pod uwagę określona przez Wykonawcę na formularzu oferty Szybkość realizacji zamówienia. Szybkość realizacji zamówienia musi być podana w godzinach od wpłynięcia zamówienia do Wykonawcy i nie może być dłuższa niż 48 godzin. W przypadku wpisania dłuższej realizacji zamówienia niż 48 godzin oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego. Sn/Sx×100 x0,2=liczba punktów w kryterium S gdzie: Sn – długość terminu realizacji zamówienia w badanej ofercie podany w dniach Sx – najkrótszy termin realizacji zamówienia wśród ofert złożonych w postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach