Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-081 Lublin, ul. Karmelicka 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 5287900 , fax. 0-81 5287907
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
ul. Karmelicka 7 7
20-081 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 5287900, fax. 0-81 5287907
REGON: 06028198900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA LEKÓW I PRODUKTÓW DLA STOMATOLOGII - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA LEKÓW I PRODUKTÓW DLA STOMATOLOGII. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAL PODZIELONY NA 6 ZADAŃ: Zadanie nr 1 Leki - 59 POZ.ASORTYMENTOWYCH Zadanie nr 2 Preparaty stomatologiczne - 34 POZ.ASORTYMENTOWYCH Zadanie nr 3 Cardiamid Coffein - 1 POZ.ASORTYMENTOWA Zadanie nr 4 Caldii glubionas - 1 POZ.ASORTYMENTOWA Zadanie nr 5 Clucosum - 1 POZ.ASORTYMENTOWA Zadanie nr 6 Vitaminum C - 1 POZ.ASORTYMENTOWA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu uczestniczyć mogą wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, co oznacza, że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się dostarczenia następujących dokumentów 1) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp.- Załącznik Nr 8 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dotyczy przedmiotu oferty kwalifikowanego jako produkt leczniczy - należy dołączyć Koncesję lub Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej/składu celnego/konsygnacyjnego. 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dotyczy spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna - należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 96 ust. 11 ustawy o VAT) dotyczy spółek jawnych - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego muszą być wystawione na spółkę, a nie na wspólników z osobna 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sck.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywne dostawy leków
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Dodano: 2016-06-06 - ZP/L/12/2015
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa różnych produktów leczniczych: do terapii serca, układu nerwowego, środków przeciw bólowych, nadciśnieniu i leczenia układu oddechowego, preparatu antyhistaminowego, produktu do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego, dodatków mineralnych, środku moczopędnego preparatu używanego przy cukrzycy w podziale na 19 części. Sprawa znak: ZP.3520/19/15
Dodano: 2015-06-02 - ZP/L/15/2014
Dodano: 2014-12-23 - DOSTAWĘ PRODUKTÓW LECZNICZYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- DZ /31/ 14
Dodano: 2014-09-18 - Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ w Łęcznej; znak sprawy SP ZOZ-DZ/22/14
Dodano: 2014-06-12 - NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW LECZNICZYCH DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- DZ /7/ 14
Dodano: 2014-02-13 - Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych. SPZOZ.V.ZP-3520/1/2014
Dodano: 2014-01-13 - ZP/L/19/2013
Dodano: 2013-12-19