Przetargi.pl
DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800125 , fax. 017 7800552
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
    ul. Żeromskiego 22 22
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800125, fax. 017 7800552
    REGON: 83136426200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu , zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM. 2.Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianego towaru w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ , bez żadnych skutków prawnych obciążających Zamawiającego , niemniej wartość umowy nie może zostać przekroczona. 3.Określenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/: 33.69.00.00-3 /różne produkty lecznicze/ ; 33.14.11.10-4 /materiały opatrunkowe / 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 3 grupy GRUPA 1 - LEKI GRUPA 2 - PŁYNY INFUZYJNE GRUPA 3- MATERIAŁY OPATRUNKOWE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o zamówienie publiczne Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Posiadają wymagane świadectwa rejestracji i dopuszczenia do obrotu na produkty lecznicze będące przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami. 6.W ramach ceny ofertowej dostarczą przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt - w terminie do dwóch dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Dostawa odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym Ponadto dopuszcza się możliwość korzystania Zamawiającego z dostawy nadzwyczajnej w razie zamówienia /na ratunek / 7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Spełniają wszystkie wymagania określone w niniejszej specyfikacji łącznie z istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą , lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, 1.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego; 1.3.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 1.4. Kserokopię pozwolenia na prowadzenie hurtowego obrotu produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi. 2.Ponadto oferta musi zawierać: 2.1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ 2.3.Zaakceptowane istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy załącznik nr 3 do SIWZ - stanowiący projekt umowy. 2.4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę, 2.5.Oświadczenie , że oferowany asortyment produktów leczniczych posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP , dostępne na każde wezwanie Zamawiającego - załącznik nr 5 2.6.Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 6, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców. 2.7.W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wraz z wymaganymi powyżej dokumentami i oświadczeniami, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wymienione powyżej dokumenty i oświadczenia wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy /zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem/. Pełnomocnictwo należy bezwzględnie złożyć w formie oryginału, albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem . W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach