Przetargi.pl
DOSTAWA LEKÓW DO OBSŁUGI PROGRAMÓW LEKOWYCH DLA SPSZOZ „ZDROJE”

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ogłasza przetarg

  • Adres: 70-780 Szczecin, ul. Mączna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 918 806 260 , fax. 918 806 203
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
    ul. Mączna 4
    70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 918 806 260, fax. 918 806 203
    REGON: 29141100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LEKÓW DO OBSŁUGI PROGRAMÓW LEKOWYCH DLA SPSZOZ „ZDROJE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA LEKÓW DO OBSŁUGI PROGRAMÓW LEKOWYCH DLA SPSZOZ „ZDROJE” Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę leków do obsługi programów lekowych dla SPSZOZ „Zdroje” Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części zwane pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie 1. Nr 1 Etanercept; 2. Nr 2 Aflibercept; 3. Nr 3 Infliximab; 4. Nr 4 Ranibizumab; 5. Nr 5 Palivizumab; 6. Nr 6 Adalimumab;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada a) aktualną koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. ustawy z dnia 10 października 1991 r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. 1991 r. nr 105 poz. 452 ze zm.) lub posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 499 t.j.) w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie potwierdzające ten fakt). W celu potwierdzenia, spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. INNE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej). 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ (dot. odpowiedniej części od nr 1 do nr 3_zwanej dalej „Pakietem”); Ww. formularz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego). 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego). 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 3 wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego). 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). 6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 7 ppkt 2) zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub kopii notarialnie potwierdzonej (w formie pisemnej – własnoręcznym podpisem notariusza albo w postaci dokumentu elektronicznego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez notariusza). 7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 7. 8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach