Przetargi.pl
Dostawa leków do apteki szpitalnej nr 3.

Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 427 357 , fax. 896 469 250
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 427 357, fax. 896 469 250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków do apteki szpitalnej nr 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Dostawcę leków do apteki szpitalnej Zamawiającego, według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1: Formalina wodna Pakiet nr 2: Fiolki nr 3 Pakiet nr 3: Leki różne nr 10 Pakiet nr 4: Leki różne nr 11 Pakiet nr 5: Leki-program lekowy Pakiet nr 6: Leki różne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Dostawców wniesienia wadium. Wadium za całość zamówienia wynosi: 9268,00zł (słownie : dziewięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt osiem złotych 00/100gr), natomiast w poszczególnych pakietach: lp. Nazwa asortymentu Kwota wadium 1 Pakiet nr 1: Formalina wodna 18,00 2 Pakiet nr 2 : Fiolki nr 3 86,00 3 Pakiet nr 3 : Leki różne nr 10 2700,00 4 Pakiet nr 4 :Leki różne nr 11 48,00 5 Pakiet nr 5: Leki-program lekowy 6 400,00 6 Pakiet nr 6 : Leki różne 16,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Dostawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty : a) oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ust. 1ustawy PZP - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ); b) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej tj. w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi – jeżeli dotyczy • Zezwolenie/ koncesja Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli Dostawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku Dostawcy prowadzącego skład konsygnacyjny zezwolenie na prowadzenie składu zawierającego uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. ( t. j. z 2008, Nr 45, poz. 271 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- załącznik nr 1 do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku– załącznik nr 2 do SIWZ), c) Oświadczenie z art. 25a ust. 1ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. d) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania-wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. e) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Dostawcę – pełnomocnika, g) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał należy złożyć w Komórce Zamówień Publicznych pok. 01, h) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Dostawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. i) dowód wpłaty wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach