Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7827300 , fax. 062 7827401
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 7 7
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7827300, fax. 062 7827401
REGON: 00030854800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa leków dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Zadanie dotyczy leku Enoxaoparinum natricum inj. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 600 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f)zaoferowali w swoich ofertach termin płatności na poziomie min. 30 dni. g)Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum): a)dokument określający podstawę i zasady wspólnego ubiegania si ę o udzielenie zamówienia w szczególności umowę spółki, określający uprawnienia każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum wymagane do realizacji zamówienia oraz zawierający wskazanie ewentualnego lidera konsorcjum i określenie jego kompetencji, b)pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, c)dokumenty , o których mowa w punkcie 1,3,4,5,7,8,9, niniejszego rozdziału wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6.Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania ofert na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenia. 7.Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do specyfikacji. 8.Dowód wniesienia wadium. 1.W razie działania Wykonawcy przez pełnomocnika -dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 2.Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzającej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz z podpisem i dopiskiem -za zgodność z oryginałem- lub przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa leków i preparatów leczniczych dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa LEKÓW z podziałem na pakiety (23 części) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-03-16 - zakup odmian nasion kukurydzy do zasiewów wiosennych oraz nawozów mineralnych - znak postępowania: IORPIB/RZD/ZP/D/Kuk.-Naw. /2016
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa nawozu: saletrosan
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa nawozów: saletra amonowa, mocznik
Dodano: 2016-01-13 - zakup nawozów mineralnych - znak postępowania: IORPIB/RZD/ZP/D/ NawozyII/2015
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa leku CINACALCETUM dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2015-04-14 - Dostawa PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH dla samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2015-04-07 - Dostawa leków i preparatów leczniczych dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
Dodano: 2015-03-10 - Dostawa LEKÓW z podziałem na pakiety (26 części) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2015-03-02