Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Szpitalna 45 45
62-504 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
REGON: 00031159100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 Lp.,Nazwa,Postać leku,Ilość sztuk 1,Salbutamolroztwór 0,1%,2,5 mg /2,5ml injekcje,12000 sztuk 2,Salbutamol, 0,5mg/1ml injekcje,1500 sztuk 3,Fenoterol + Ipratropinum roztwór do inhalacji,injekcje 20ml,1000 sztuk Pakiet 2 Lp.,Nazwa,Postać l - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie zastosowano
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia (o których mowa w § 10 SIWZ) potwierdzające ich spełnianie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz.U. z 2007 r., Nr 223 , poz. 1655 z późn. zm. ) i zgodnie z §9 i §10 SIWZ nr 36/09, - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy) , -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa produktów leczniczych- powtórzenie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z ich oprzyrządowaniem oraz innych preparatów do żywienia pacjentów
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa leków i preparatów do żywienia enteralnego i parenteralnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.
Dodano: 2016-02-12 - dostawa leków i preparatów do żywienia enteralnego i parenteralnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa produktu leczniczego : paliwizumab
Dodano: 2015-12-18 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa produktu leczniczego: Ibuprofen
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa produktu leczniczego Atosiban
Dodano: 2015-09-22