Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 98200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 279 215 , fax. 438 279 215
- Data zamieszczenia: 2018-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Armii Krajowej 34
98200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 438 279 215, fax. 438 279 215
REGON: 73019902500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-dps.spsieradz.finn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków dla DPS w Sieradzu (grupa 336 wg CPV) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków refundowanych realizowanych na podstawie recepty oraz leków doraźnych i środków do pielęgnacji ze 100% odpłatnością zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają zezwolenie wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie apteki ogólnodostępnej w zakresie sprzedaży leków gotowych i przygotowywania leków recepturowych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp; 6) akceptują postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy dostawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Paracetamol, 3000szt
Dodano: 2022-03-11 - Dostawa paracetamolu - 3000 szt.
Dodano: 2022-02-22 - Paracetamol 1 g 100ml
Dodano: 2022-01-21 - Dostawa produktu farmaceutycznego
Dodano: 2022-01-18 - Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych (zwanych dalej towarem) wraz z dzierżawą analizatorów AQT90 Flex i ABL90 Flex Plus z modułem CREA/UREA
Dodano: 2021-12-21 - Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych (zwanych dalej towarem) wraz z dzierżawą analizatorów AQT90 Flex i ABL90 Flex Plus z modułem CREA/UREA
Dodano: 2021-12-21 - Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń Anty-Xa wraz z kontrolami, kalibratorami i materiałami zużywalnymi kompatybilnych z dzierżawionym na podstawie umowy 97/PN/ZP/D/08/2020 analizatorem ACL Top 350
Dodano: 2021-12-21 - COV/43/2021 Zakup roztwór do infuzji Amantix
Dodano: 2021-11-17 - COV/29/2021 Dostawa koncentratu Empasin do sporządzania roztworu do infuzji
Dodano: 2021-11-17 - Braunol płyn 7,5% 1 l - 21 op.
Dodano: 2021-07-21