Przetargi.pl
Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010r. przetarg II

Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Wiejska 55/61
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2137551 , fax. 042 2137640
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach
    ul. Wiejska 55/61 55/61
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2137551, fax. 042 2137640
    REGON: 00031045600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps@pabianice-dps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010r. przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 wraz z filią mieszczącą się w Pabianicach przy ul. Łaskiej 86 zgodnie z następującymi zasadami: - wykaz leków stanowiący podstawę do oceny ofert zawiera formularz cenowy stanowiący integralną część specyfikacji -załącznik nr 4. - odbiór recept i dostawa leków zarówno do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wiejskiej 55-61 jak i filii przy ul. Łaskiej 86 odbywa się nieodpłatnie transportem wykonawcy, -oferowane leki winny być dopuszczone do stosowania na rynku polskim i posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia. - Wykonawca zapewni dostawę leków robionych, zgodnie z potrzebami wynikającymi z decyzji lekarza, oraz leków 100% opłacanych w całości przez mieszkańców Domu Pomocy Społecznej. -faktury za leki winny być dostarczane zamawiającemu razem z lekami. -ustalony przez Wykonawcę termin płatności za dostarczone leki będzie nie krótszy niż 30 dni od otrzymania leków i faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych -Dz. U. nr 19 poz.177- z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych -Dz. U. nr 19 poz.177- Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr.2 do specyfikacji, który będzie stanowić integralną część oferty składanej przez wykonawcę. Nie spełnienie tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a tym samym jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. O wykluczeniu z postępowania wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni przez zamawiającego. 2.Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie przedstawi aktualnego odpisu /kserokopii koncesji/ pozwolenia na prowadzenie apteki podpisanego za zgodność przez wykonawcę oraz kserokopii dokumentu dopuszczającego wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, podpisanego za zgodność przez wykonawcę. 3.Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie zaakceptuje, poprzez jego parafowanie, wzoru umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - popdpisany załącznik nr 2 2.Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. 3.Aktualny odpis /kserokopia koncesji/ pozwolenia na prowadzenie apteki podpisany za zgodność przez wykonawcę 4.Kserokopię dokumentu dopuszczającego wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, podpisany za zgodność przez wykonawcę..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość upustu wyrażona w % w stosunku do ceny leków
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach