Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu ogłasza przetarg
- Adres: 56-100 Lubiąż, ul. Mickiewicza 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu
ul. Mickiewicza 1 1
56-100 Lubiąż, woj. dolnośląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubszpital.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa leków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa leków w 2010 roku zakres zamówienia 14000 do 206000 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,- PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonali w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania dostawy leków o wartości co najmniej 1.500.000,- zł w tym jedno zamówienie o wartości co najmniej 500.000,00 zł; spełnią wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie wymogów warunków udziału w postępowaniu nastąpi przez weryfikację dostarczonych, żądanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Oświadczenia oferenta, w którym znajdują się następujące oświadczenia: -Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; -Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; -Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; -Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń; -Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zobowiązuje się w razie utrzymania przy przetargu podpisać umowę. Dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw leków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu i odbiorców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-lubiaz.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.3810.137.2015.JU
Dodano: 2015-12-01 - SPRAWA BZP.3810.107.JU
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa środków czystościowo - higienicznych oraz jednorazowych artykułów gastronomicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2015-09-03 - BZP.3810.91.2013JU
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa środków czystościowo - higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2013-08-06 - BZP.3810.46.2013JU
Dodano: 2013-07-11 - Dostawa środków ochrony roślin do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Dodano: 2013-03-15 - Dostawa produktów chemicznych do receptury.
Dodano: 2013-02-19 - DOSTAWY ODCZYNNIKÓW WRAZ Z WYNAJMEM ANALIZATORÓW LABORATORYJNYCH.
Dodano: 2013-02-14 - Dostawa produktów chemicznych, etanolu i akcesoriów papierowych do receptury wg pakietów 1 - 3
Dodano: 2013-01-02