Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8509047 , fax. 17 8538394
- Data zamieszczenia: 2015-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
ul. Fredry 9 9
35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 8509047, fax. 17 8538394
REGON: 69068500600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa leków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usług Farmaceutycznych dostawa leków w asortymencie i ilościach określonych w Pakiecie Nr 1 pn. Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty nie kompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. Oferent przystępując do przetargu musi zaoferować pełen asortyment leków wykazanych pakiecie UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych leków w pakiecie nr 1 w okresie realizacji zamówienia. W związku z możliwością różnego konfekcjonowania leków, Zamawiający dopuszcza przeliczenie ilości konkretnych opakowań danego rodzaju leku, na odpowiednią ilość oferowanych przez siebie opakowań. 4. Wymogi bezwzględne dla oferentów: 1.Dostawa leków odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 2.Bieżące zamówienia leków będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili zamówienia, na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu do 3 dni roboczych w przypadku, gdy dotyczyć to będzie pojedynczych leków, a dostawa zostanie uzgodniona. 3.Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie środków farmaceutycznych, zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 4.Dostawa leków odbywać się będzie do DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ Zamawiającego w Rzeszowie ul. Fredry 9 w godzinach od 15.00 -17.00 na własny koszt i ryzyko. 5.Leki będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv - to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. 6.Numery serii i daty ważności leków uwidocznione na fakturze dostawy będą identyczne z numerami serii i datami ważności leków na opakowaniach dostarczonych w dostawie. 7.Oferowane leki muszą posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany leków, w przypadku dostarczenia leków o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia. 8.Niezmienność cen leków w trakcie trwania umowy. Z wyjątkiem- w okresie obowiązywania umowy ceny leków mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany: a) cen urzędowych, b) obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych, c) cen leków u importera, d) cen leków u producenta, e) kursu walut, przy czym wzrost cen będzie następował o nie większy procent niż wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentu, który stanowi podstawę do żądania zmiany cen. 9.W przypadkach braku leków wymienionych w SIWZ, z przyczyn niezależnych od Dostawcy (wycofania leku z użycia, zaprzestanie produkcji), dopuszcza się zmianę leków w poszczególnych grupach lekowych lub zastąpienie produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym. 10.W przypadkach braku leków wymienionych w SIWZ z innych przyczyn niż podane w pkt. 9) Zamawiający dopuszcza zastąpienie leku produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie. Każde zastąpienie leku produktem równoważnym, powinno być uzgodnione z Zamawiającym, ponadto na fakturze powinno się znaleźć oznaczenie zamiennika (np. Z i adnotacja o rodzaju leku, który został zastąpiony zamiennikiem. 11.W przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji, a nie ma innego leku równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży i uwagę o jego braku. 12.W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk tabletek, ampułek, kilogramów, itp. niż umieszczone w SIWZ należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji lekowych poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania ilości opakowań leków wykazanych w SIWZ. 15.Wykonawca powiadamia Zamawiającego o lekach wstrzymanych w obrocie, wycofanych z obrotu i dopuszczonych do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu leków wycofanych z obrotu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336800000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz2-rzeszow.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa leków
Dodano: 2016-02-04 - dostawa szczepionek
Dodano: 2015-08-13 - dostawa leków
Dodano: 2015-01-29 - Zakup wraz z dostawą substancji do receptury aptecznej
Dodano: 2014-03-04 - Zakup wraz z dostawą substancji do receptury aptecznej
Dodano: 2014-02-14 - dostawa leków
Dodano: 2014-01-28 - dostawa leków
Dodano: 2014-01-14 - dostawa leków
Dodano: 2012-11-28 - dostawa leków
Dodano: 2012-09-20 - dostawa leków
Dodano: 2011-09-12