Przetargi.pl
Dostawa leków

Szpital Kielecki Sp. z o.o. NZOZ Św. Aleksandra w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-316 Kielce, ul. Tadeusza Kościuszki 25
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3417800 , fax. 041 3417799
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kielecki Sp. z o.o. NZOZ Św. Aleksandra w Kielcach
    ul. Tadeusza Kościuszki 25 25
    25-316 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3417800, fax. 041 3417799
    REGON: 26009378000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkielecki.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa leków przedstawiona w 6 pakietach : Pakiet nr 1 - Leki narkotyczne i psychotropowe ( 7 pozycji ). Pakiet nr 2 - Preparaty krwiopochodne ( 1 pozycja ). Pakiet nr 3 - Antybiotyki, chemioterapeutyki i leki przeciwgrzybiczne ( 17 pozycji ). Pakiet nr 4 - Leki różne ( 142 pozycje ). Pakiet nr 5 - Antyseptyki ( 9 pozycji ). Pakiet nr 6 - Płyny do wlewów - do podawania pozajelitowego. Preparaty i sprzęt do leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego ( 8 pozycji ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8869,00 PLN na całość zamówienia. Wadia częściowe w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia , określonego w niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się dostawcy , wykonawcy którzy : - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 z późn. zm.), oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu , zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Dostawców wg formuły spełnia - nie spełnia . Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności , a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Kopie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego 5) oraz aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , 9) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy były należycie wykonane ( min. 3 dostawy ). 10) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, 12) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg załącznika nr 4 , 13) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku (zgodnie z Ustawą z dnia 6.9.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 53 poz. 533 z 2004 r ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty rejestracji produktów, oraz wezwania Wykonawcy do okazania dokumentu potwierdzającego rejestrację/zgłoszenia produktu leczniczego. 14) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkielecki.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach