Przetargi.pl
Dostawa leków

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 643 312 , fax. 178 532 770
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
    ul. Krakowska 16
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 643 312, fax. 178 532 770
    REGON: 69002884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (części) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia do Apteki Szpitalnej przy ul. Krakowskiej 16 w Rzeszowie transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać odpowiednie warunki dopuszczenia do obrotu – leki winny być zarejestrowane, wpisane do Rejestru Środków Farmaceutycznych. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał preparat leczniczy (synonim) posiadający identyczną dawkę substancji czynnej, postać farmaceutyczną, pojemność, drogę i sposób podawania oraz wskazania do stosowania, jak określony przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania preparatu równoważnego w odpowiednim „Formularzu cenowym“, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, należy wpisać nazwę oferowanego preparatu. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę. 6. Na każdym dostarczonym opakowaniu leku winien być podany numer serii i data ważności, przy czym termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 7. Wykonawca zapewnia oznakowanie leków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 20.02.2009r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (jt.Dz.U.2015.1109). 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z zadaniami 1–2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 9. Termin płatności wymagany przez Zamawiającego to 60 dni od daty dostarczenia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca powinien wykazać, iż posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (jt.Dz.U.2019.499) lub inny dokument uprawniający wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowo cenowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 3. Wypełniony szczegółowy formularz cenowy (dla każdego zadania oddzielnie) – wg załącznika nr 6 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach