Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 3 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 41-803 Zabrze, ul. Ks. Koziołka 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2753015, 2715608 w. 132 , fax. 032 2753015
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 3 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach
ul. Ks. Koziołka 1 1
41-803 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 2753015, 2715608 w. 132, fax. 032 2753015
REGON: 00028906400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4 pakiety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1 . spełniaja warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. posiadają koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. II. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególnosci przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. III. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez porównanie i sprawdzenie czy załączone do oferty dokumenty zgodnie z treścią zapisów w rozdziale VI SIWZ spełniają postawione przez Zamawiającego warunki. Ocena będzie polegała na stwierdzeniu: a) czy dokument spełnia / czy nie spełnia postawionego warunku, b) czy odpowiada zapisom wskazanym w ustawie Pzp i SIWZ dotyczącym formy składania dokumentów, c) czy w dokumentach zawarte dane spełniają warunki udziału w postępowaniu postwione przez zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego Zamawiający żąda: 1. oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 3), 2. koncesję/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda: 1. oświadczenia Wykonawcy w myśl art. 24 Pzp (załącznik nr 4), 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo skladania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą (spełnia), (nie spełnia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk3.zabrze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną