Przetargi.pl
Dostawa lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego dla OSP w Majdanie Sieniawskim

Gmina Adamówka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-534 Adamówka, Adamówka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 229 001, , fax. 166 229 001
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Adamówka
    Adamówka 97
    37-534 Adamówka, woj. podkarpackie
    tel. 166 229 001, , fax. 166 229 001
    REGON: 65090066000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamowka.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego dla OSP w Majdanie Sieniawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego dla OSP w Majdanie Sieniawskim. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 szt. fabrycznie nowego, nieużywanego, Pojazd fabrycznie nowy, zabudowany w roku dostawy (Dopuszcza się zabudowę na podwoziu wyprodukowanym nie później niż rok przed dostawą pojazdu), kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych samochodu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki OSP w Majdanie Sieniawskim, w ramach zadania pt. „Poprawa bezpieczeństwa na terenie gminy Adamówka poprzez doposażenie jednostki OSP w Majdanie Sieniawskim w lekki specjalny samochód ratownictwa technicznego” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.1 Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń. Nr projektu RPPK.04.01.00-18-0055/19 2. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany w siedzibie Wykonawcy i potwierdzony protokołem odbioru, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę. 3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z pojazdem komplet dokumentacji, instrukcji itp. na sprzęt i wyposażenie w języku polskim oraz komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu, a także ważne świadectwo dopuszczenia i wyciąg ze świadectwa homologacji. 4. Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać następujące wymagania i warunki: 1) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym”, wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, 2) Rozporządzenia ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej , ( Dz. U. z 2019 r., poz 594). 3) Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm). 4) Wykonawca potwierdzi spełnianie minimalnych wymagań oferowanego pojazdu, na podstawie złożonego wraz z ofertą Szczegółowego opis przedmiotu zamówienia - specyfikacji technicznej (prawą stronę tabeli, należy wypełnić poprzez wpisanie słowa /tak spełnia lub nie spełnia/, a tam gdzie jest wymagane podaje konkretną wartość lub wymagane informacje. W przypadku, gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji wpisze słowa /nie/ lub zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby . W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach