Gmina Połaniec ogłasza przetarg
- Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
- Data zamieszczenia: 2019-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
Ruszczańska 27
28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
REGON: 83040971000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa lekkiego samochodu terenowego rozpoznawczo – ratowniczego do celów operacyjnych z napędem 4x4 w ramach projektu pn.: „Zwiększenie potencjału jednostki OSP w Ruszczy – Gmina Połaniec poprzez zakup lekkiego samochodu terenowego rozpoznawczo – ratowniczego do celów operacyjnych” współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego w ramach konkursu: „Wsparcie funkcjonalności obszarów wiejskich poprzez zwiększenie potencjału jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa lekkiego samochodu terenowego rozpoznawczo – ratowniczego do celów operacyjnych z napędem 4x4 w ramach projektu pn.: „Zwiększenie potencjału jednostki OSP w Ruszczy – Gmina Połaniec poprzez zakup lekkiego samochodu terenowego rozpoznawczo – ratowniczego do celów operacyjnych” współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego w ramach konkursu: „Wsparcie funkcjonalności obszarów wiejskich poprzez zwiększenie potencjału jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej”. 2. Zamawiający wymaga, aby samochód był fabrycznie nowy i nie używany. 3. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: WYMAGANIA sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z treścią Załącznika do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia zawierający wskazane parametry oraz wskazanie marki i modelu oferowanego pojazdu. Wymagania dodatkowe: Wykonawca udzieli gwarancji: - gwarancja mechaniczna - na min. 2 lata - gwarancja na powłokę lakierniczą - na min. 2 lata - gwarancja na perforacje nadwozia - na min. 6 lat. - gwarancji na zabudowę (belka sygnalizacyjna na dachu pojazdu, wyciągarka, radiotelefon z anteną) – min. 24 – max. 60 m-cy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240) Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec NR 80942500080000234920060008. 5.Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wraz opisem technicznym, 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Ww. dokument należy dołączyć do oferty., 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazał Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup samochodu kwatermistrzowskiego z żurawiem - typu SKw
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa samochodu dla Państwowej Straży Rybackiej
Dodano: 2019-09-03 - Zakup samochodu operacyjnego
Dodano: 2018-12-21 - Zakup samochodu operacyjnego
Dodano: 2018-12-14 - Zakup samochodu operacyjnego
Dodano: 2018-12-05 - Dostawa 1 szt. samochodu terenowego z nadwoziem typu pick-up, z napędem 4x4 dla potrzeb Państwowej Straży Rybackiej w Kielcach w roku 2018.
Dodano: 2018-09-24