Gmina Pęcław ogłasza przetarg
- Adres: 67-221 Białołęka, Pęcław 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8317135 , fax. 076 8317033
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pęcław
Pęcław 28 28
67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie
tel. 076 8317135, fax. 076 8317033
REGON: 39064737000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbip.pl/npeclaw
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa lekkiego samochodu terenowego do ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białołęce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego lekkiego samochodu terenowego do ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białołęce.Rok produkcji 2009 lub 2008. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 34.14.42.10 Wozy strażackie Ponadto przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania Zamawiającego:Okres gwarancji na pojazd wynosi nie mniej niż 24 miesiące. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczno-użytkowe dla lekkiego samochodu terenowego do ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białołęce. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt VI niniejszej SIWZ, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; a. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbip.pl/npeclaw
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa w Gminie Kłodzko z uwzględnieniem gór, dróg krajowych i międzynarodowych oraz akwenów wodnych. Zakup średniego samochodu pożarniczego - II przetarg
Dodano: 2016-07-27 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Mierczyce
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczodrem
Dodano: 2016-07-21 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ograniczania strat skażeń ekologicznych na podwoziu z napędem 4 x 4 dla OSP Sulimów
Dodano: 2016-07-18 - Poprawa bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa w Gminie Kłodzko z uwzględnieniem gór, dróg krajowych i międzynarodowych oraz akwenów wodnych. Zakup średniego samochodu pożarniczego.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ograniczania strat skażeń ekologicznych na podwoziu z napędem 4 x 4 dla OSP Sulimów
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem terenowym 6x6
Dodano: 2016-06-28 - Zakup samochodu strażackiego z wyposażeniem do zapobiegania i likwidacji zagrożeń środowiska podczas zdarzeń nadzwyczajnych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miękini
Dodano: 2016-05-18 - Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach realizacji projektu pn: Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Pastuchowie
Dodano: 2015-12-10 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO, ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4 X 4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBIĄŻU
Dodano: 2015-10-23