Przetargi.pl
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP

Gmina Padew Narodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39-340 Padew Narodowa, Padew Narodowa 212
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 811 93 27 , fax. 0-15 811 93 80
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Padew Narodowa
    Padew Narodowa 212 212
    39-340 Padew Narodowa, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 811 93 27, fax. 0-15 811 93 80
    REGON: 83040936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.padewnarodowa.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Minimalne wymagania dla przedmiotu dostawy: Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP - samochód fabrycznie nowy 1.TYP NADWOZIA - furgon towarowo-osobowy - przeszklenie w części osobowej - drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o min. 180? - przystosowany do przewozu min. 5-ciu osób - siedzenia skierowane do kierunku jazdy - drzwi przedziału załogi umieszczone z prawej strony pojazdu otwierane przesuwane przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 2.WYPOSAŻENIE - belka świetlna z napisem STRAŻ - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu - radiotelefon samochodowy (z instalacją antenową) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz , min. 250 kanałów, dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA; typu Motorola GM 360 lub równoważny; - radiotelefon nasobny (z ładowarką) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc : 1÷ 5 W, odstęp międzykanałowy: 12,5 kHz, wyświetlacz min. 14 znakowy, min. 250 kanałów, radiotelefon powinien być dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA; typu Motorola GP 360 lub równoważny; - wyciągarka samochodowa o parametrach: gwarantowany uciąg - min 3500 kg, silnik: 5.5 KM)12V szeregowy prądu stałego, zdalne sterowanie, przewód sterujący min 3.7 m, przekładnia 3-stopniowa planetarna, lina min. 28m x 8mm + hak, prowadnica rolkowa, waga: max. 38 kg; - generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych (z możliwością podawania komunikatów słownych) - oświetlenie przedziału pasażerskiego włącznie z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego - oświetlenie przedziału ładunkowego włączanie automatyczne po otwarciu tylnych drzwi, główny włącznik oświetlenia przedziału ładunkowego zainstalowany w kabinie kierowcy, gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - hak - uchwyty mocujące pilarkę, maszt, agregat; - agregat prądotwórczy jednofazowy, o mocy min. 2,0 kVA (230 V), gniazda A1, min. Moc max. silnika 4,5 KM, zużycie paliwa max. 1,5 l)h, zbiornik paliwa min. 3,0 l, z rozruchem ręcznym, wymiary max.: dł. - 60 cm; szer. - 45cm, wys.-45 cm, max. masa 40 kg, typu Honda EA 2000 lub równoważny; - maszt oświetleniowy teleskopowy na trójnogu z najaśnicami halogenowymi 4 x 500W. Przedłużacz zwijany długości min. 40 metrów z dodatkowymi zabezpieczeniami typu: gumowy przewód, osłony gniazd, wyłącznik termiczny. Halogeny i zwijadło powinny posiadać stopień ochrony IP-44 - pilarka spalinowa, poj. skokowa min. 50 cm 3, moc min. 3,5 KM, dl. prowadnicy min. 40 cm, max. masa bez urządzenia tnącego 5 kg, typu stihl MS 260 lub równoważny - numery operacyjne po bokach, na dachu i z tyłu pojazdu (nr operacyjny 507 53 ) 3. DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA - do 3500kg 4. ŁADOWNOŚĆ - powinna zapewniać wyposażenie samochodu w sprzęt wymieniony w załączniku oraz 5- osobowej załogi 5. SILNIK - z zapłonem samoczynnym czterosuwowym z turbodoładowaniem. Dopuszcza się brak wyposażenia w urządzenie do pomiaru zużycia paliwa 6. MOC SILNIKA - nie mniejsza niż 85kW 7. MOMENT OBROTOWY - nie mniejszy niż 200Nm 8. SKRZYNIA BIEGÓW - manualna, 6-biegowa, zsynchronizowana - układ przeniesienia napędu na przednią oś. 9. UKŁAD KIEROWNICZY - ze wspomaganiem 10. UKŁAD HAMULCOWY - dopuszcza się systemu ABS 11. DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA - nie większa niż 6000mm 12. OBJĘTOŚĆ PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO - nie mniej niż 5m? 13. ZABUDOWA WEWNĘTRZNA - konstrukcja przedziału dla załogi powinna zapewniać ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego. Powinno to być osiągnięte przez oddzielenie przedziału sprzętowego od załogi - podłoga przedziału załogi i ładunkowego wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową, trwałą, łatwo zmywalną - dopuszcza się brak ogrzewania niezależnego od pracy silnika zarówno w przedziale załogi jak i przedziale sprzętowym 14. WYPOSAŻENIE DODATKOWE - brak Samochód musi posiadać aktualną pozytywną opinię CNBOP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 431000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 A.3) Projekt umowy - załącznik nr 3 A.4) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 4 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnie lub pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszej specyfikacji. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem E.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.padewnarodowa.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną