Przetargi.pl
Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Frysztaku.

Ochotnicza Straż Pożarna we Frysztaku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. ks. Wojciecha Blajera 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 27 77578 , fax. 17 27 77 920
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna we Frysztaku
    ul. ks. Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak, woj. podkarpackie
    tel. 17 27 77578, fax. 17 27 77 920
    REGON: 69046869700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Frysztaku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nowy samochód ratowniczo - gaśniczy dla 5-osobowej załogi, przystosowany do przewozu motopompy M8/8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 340000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawcy muszą spełniać następujące warunki kwalifikujące do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w pkt 3 niniejszej Specyfikacji: 1. Posiadać odpowiednią wiedzę i kwalifikacje z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Być zarejestrowanym we właściwym rejestrze albo być wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5. Nie być karanym w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 6. Nie być karanym w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opinia lub certyfikat CNBOP dotyczący dostarczonego pojazdu. 2. Wypełnione i podpisane przez uprawnione osoby oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: OSP nie posiada strony internetowej.

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach