Ochotnicza Straż Pożarna we Frysztaku ogłasza przetarg
- Adres: 38-130 Frysztak, ul. ks. Wojciecha Blajera 20
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 27 77578 , fax. 17 27 77 920
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna we Frysztaku
ul. ks. Wojciecha Blajera 20 20
38-130 Frysztak, woj. podkarpackie
tel. 17 27 77578, fax. 17 27 77 920
REGON: 69046869700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Frysztaku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nowy samochód ratowniczo - gaśniczy dla 5-osobowej załogi, przystosowany do przewozu motopompy M8/8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 340000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawcy muszą spełniać następujące warunki kwalifikujące do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w pkt 3 niniejszej Specyfikacji: 1. Posiadać odpowiednią wiedzę i kwalifikacje z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Być zarejestrowanym we właściwym rejestrze albo być wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5. Nie być karanym w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 6. Nie być karanym w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opinia lub certyfikat CNBOP dotyczący dostarczonego pojazdu. 2. Wypełnione i podpisane przez uprawnione osoby oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: OSP nie posiada strony internetowej.
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ambulansu typu C z zabudową razem z noszami dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 12 tygodni licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu na 2016 - 2017 rok
Dodano: 2016-06-02 - na dostawę ambulansu typu C oraz noszy głównych z transporterem dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-06-29 - na dostawę ambulansu typu C oraz noszy głównych z transporterem dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-03-17 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa ambulansu typu C dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Jarosławiu
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa używanego samochodu ciężarowego - śmieciarka o poj. 22 m3 z zabudową do załadunku pojemników 110, 120,240,1100 l i KP-7 na podstawie umowy leasingu operacyjnego
Dodano: 2014-04-23 - EZ/215/24/2013- Dostawa fabrycznie nowych ambulansów sanitarnych (2 sztuki) w formie leasingu
Dodano: 2013-03-12 - Zakup wraz z dostawą2 sztuk ambulansów sanitarnych - EZ/215/11/2013
Dodano: 2013-02-05