Przetargi.pl
Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek położonych na terenie Gminy Radków

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8735000 , fax. 074 8735015
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    ul. Rynek 1 1
    57-420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8735000, fax. 074 8735015
    REGON: 89071859000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek położonych na terenie Gminy Radków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego zgodnie z polską normą PN-C-96024 z roku 2001 o nw parametrach: - gatunek L-1 - wartość opałowa - nie mniejsza niż 42 600 kJ/kg, - temperatura zapłonu - min. 56°C, - temperatura płynięcia - nie wyższa niż - 20 56°C, - zawartość siarki - do 0,2 %, - lepkość kinetyczna w 20°C - nie wyższa niż 6,00 mm2/s, - zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg - - ilość - nie więcej niż 120.000 dm3, a)Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Hala Sportowa w Ścinawce Średniej, b) Szkoła Podstawowa w Radkowie, c) Gimnazjum w Radkowie, d) OSP w Wambierzycach, e) Zespół Szkolno -Przedszkolny w Wambierzycach, f) Zespół Szkolno -Przedszkolny w Ścinawce Dolnej, g) Sala sportowa Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Ścinawce Dolnej, h) Centrum Inicjatyw Wiejskich w Ścinawce Górnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia określone przepisami ustawy z 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne ( tekst jednolity: Dz. U z 2003 r. Nr 153, poz. 1504) na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w siwz na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców stosując formułę spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełniony Formularz Ofertowy , b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Pisemne oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f) Doświadczenie zawodowe , tj. wykaz 3 wykonanych zamówień -dostaw , w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( np. referencje, protokoły odbioru ), że te dostawy zostały wykonane należycie. g)Aktualne uprawnienia na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, określone przepisami ustawy z 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) - koncesja na obrót paliwami ciekłymi h) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 5 do siwz ( jeżeli dotyczy) Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach