Przetargi.pl
DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DLA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. +48691944010, +48798691212
    REGON: 366415810
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DLA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego spełniającego wymagania określone w Polskiej normie PN-C 96024:2011P,na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. na następujące obiekty:Miłoradzie 46 w ilości - 10500 l: rodzaj i typ urządzenia grzewczego: kocioł grzewczy Viessmann Vitola Biferral o mocy 50kW nr 7516269; ilość urządzeń grzewczych: 1; ilość zbiorników: 2 x 1500 litrów. Księginice 14 w ilości - 39000 l : rodzaj i typ urządzenia grzewczego: kocioł grzewczy Viessmann Simplex PS 034 o mocy 345 kW nr 73240637; ilość urządzeń grzewczych: 1; ilość zbiorników: 4 x 3000 litrów. Księginice 31 w ilości - 7000 l : rodzaj i typ urządzenia grzewczego: kocioł grzewczy Atlas D 42 Unit nr 1108L30439; ilość urządzeń grzewczych: 1; ilość zbiorników: 2 x 1000 litrów. Zamawiany olej opałowy musi spełniać minimalne parametry jakościowe jak: wartość opałowa nie niższa niż 42 MJ/kg, zawartość siarki nie więcej niż 0,10%/m/m, gęstość w temp. 15 st. C, nie wyższa niż 0,860g/ml, zawartość wody nie większa niż 200mg/kg, całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg. Dostawy będą się odbywać w ciągu maksymalnie dwóch dni kalendarzowych od telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za realizację umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wydania paliw na podstawie dokumentu przewozu wraz z atestem jakości. Wykonawca oświadcza, że paliwa sprzedawane Zamawiającemu, odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) oraz są zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw,na każde życzenie Zamawiającego. W przypadku uszkodzeń urządzeń Zamawiającego, spowodowanych złą jakością oleju opałowego wszelkie koszty oceny technicznej oraz naprawy pokryje Wykonawca. W przypadku wystąpienia z roszczeniami osób trzecich (użytkowników lokali mieszkalnych) za opóźnienie w dostawie paliwa i udzielenia w związku z tym bonifikat przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu udzielonych bonifikat i pokrycia innych roszczeń użytkowników lokali. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia badania jakości paliwa. W przypadku odstępstwod przyjętych norm jakości, koszty związane z badaniem pokryje Wykonawca. Za wykonanie przedmiotu umowy, za każdą z dostaw Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości uwzględniającej ilość zakupionego paliwa oraz cen dla klientów indywidualnych obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonego rabatu. Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę w odniesieniu do ceny jednostkowej brutto będzie stały, niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy cena (po zastosowanym rabacie) znacznie będzie odbiegać od średniej ceny w danym dniu u innych dostawców tj. będzie wyższa o 10% , Zamawiającemu będzie przysługiwało żądanie obniżenia ceny do średniej z danego dnia. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego żadne roszczenie z tytułu dostarczenia mniejszej ilości przedmiotu umowy w okresie jej trwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu -nr konta BS Wschowa nr 15 8669 0001 2031 0316 4499 0001, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego; poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe – Dostawa lekkiego oleju opałowego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin sp. z o.o. Zamawiający zwraca wadium w terminie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek, gdy wykaże posiadanie uprawnień do zajmowania się działalnością gospodarczą w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – wg załączonego wzoru (oświadczenie – załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach