Przetargi.pl
Dostawa lekkiego oleju opałowego dla JRG w Chojnowie

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Witelona 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8523661 do 64 , fax. 076 8663554
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy
    ul. Witelona 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8523661 do 64, fax. 076 8663554
    REGON: 39008805300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.legnica.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego oleju opałowego dla JRG w Chojnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy lekkiego oleju opałowego, oznaczonego we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV 09135000-4 Przewiduje się zużycie paliwa w jednym sezonie grzewczym na poziomie 20 000 litrów. Lekki olej opałowy będący przedmiotem dostawy winien mieć parametry określone w Polskiej Normie PNC-96024:2001. Przetwory naftowe. Oleje opałowe, dla oleju opałowego lekkiego L-1, tj.: - gęstość w 15? C, max. - 860 kg/m3, - wartość opałowa min. - 42,6 MJ/kg, - temperatura zapłonu, min. - 560 C, - zawartość siarki max. - 0,2 %(m/m), - zawartość wody max. - 200 mg/kg, - zawartość zanieczyszczeń stałych max. - 24 mg/kg, - pozostałość po spopielaniu, max. - 0,01 %(m/m), - barwa - czerwona. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dostawach częściowych do zbiornika o pojemności do 10000 litrów, zlokalizowanym w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 w Chojnowie ul. Fabryczna 2, każdorazowo na odrębne zlecenie zamawiającego. Ilość oleju opałowego w jednej dostawie nie może przekroczyć 10000 litrów. Rozładunek oleju opałowego winien nastąpić przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia dostaw z powodu ograniczania środków lub zmian pogodowych 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091350004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu , którym upłyną termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz. U.2006 Nr 87 poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od 2 wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów: 1) Oferta zgodna z formularzem oferty - wzór formularza oferty jest załącznikiem nr 1 do siwz; 2) *Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art . 22 ust. 1 Pzp i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz; 3) *Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Pełnomocnictwo do uczestnictwa, podpisywania oferty oraz innych dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt 3, jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę podpisują osoby/-a których reprezentacja nie wynika z dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego); 5) Podpisany wzór umowy , stanowiący załącznik nr 3 do siwz; 6) Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi . * - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty o których mowa w wierszu 2 i 3, muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu jest składana oferta. - W przypadku wyboru - jako najkorzystniejszej - oferty podmiotów występujących wspólnie, ostateczną umowę będą podpisywać przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot lub pełnomocnik umocowany do reprezentowania ich w postępowaniu. 2. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę /osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.legnica.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach